Belle og Lindkva! :) :) :)

Trone

Gotta love ebay
VIP
Tuuuuuuuuuuuusen takk for en fantastisk flott helg!!!

Jeg har hatt en utrolig flott helg sammen med dere og kost oss sååååå masse!!! Flott grillings på fredagen med hele gjengen, 7 timer i dyreparken med lindkva&co, champisfylla på byen med Belle i går kveld og lunsj med lindkva&co i dag på terrassen hos oss med belle&co som stakk innom og sa hadet.

En rett og slett heeeeelt perfekt!!!!

Trone skrev:
Tuuuuuuuuuuuusen takk for en fantastisk flott helg!!!

Jeg har hatt en utrolig flott helg sammen med dere og kost oss sååååå masse!!! Flott grillings på fredagen med hele gjengen, 7 timer i dyreparken med lindkva&co, champisfylla på byen med Belle i går kveld og lunsj med lindkva&co i dag på terrassen hos oss med belle&co som stakk innom og sa hadet.

En rett og slett heeeeelt perfekt!!!!

En knallhelg!!! rett og slett! F, I og O kom så godt overens! Neste gang vi møtes vil jeg være med på champisfyll og  

Også gøy at belle kom med familien sin og! Hadde vært så kult om dere kom hit begge to

Skal sjekke flybilletter nå til neste gang jeg kommer

Vi glemte jo helt å sprette LT-champipsen min da! hahahaha!!!! Vi får ta den på bursdagen min, rett og slett!! MINN meg på det, linda, hahahaha!!!!! Ellers kommer jeg glatt til å glemme det igjen :P :P :P :P :P :P

Snuppa mente på det var så stille i huset etter dere var dratt. Hun visste ikke helt hva hun skulle finne på resten av kvelden, hahaha!!!! :D :D

Snuppa di er så god

Nå er flybilletter bestiltWeee!!! Gleder meg

Trone skrev:
Det ble de avgangene du sendte klokkeslett på sms? Da skal jeg få skrevet det ned med en gang jeg :) :) :)

jepp det ble det :-D var billigere det flyet på kvelden hjem igjen

Back
Topp