**Bella**

Ponyta

Elsker forumet
Hvordan går det med deg og lille tulla? Håper alt er i skjønneste orden og at alt går fremover:)

Håper også at alt er bra <3

Tenkte faktisk å lage en tråd idag å høre. Så lenge siden vi har hørt noe.

Jeg og har tenkt det dem. Håper alt er bare bra :)

Tenker på deg og lille Amalie!

Vi dytter på denne til hun ser den da :)

Har også tenkt på dere! :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Hei jenter. Takk for omtanken. Dagene går i ett kjør. Vi ble overflyttet fra riksen til Fredrikstad for 1,5 uke siden. Den turen ble for tøff gir henne og hun har hatt noen dårlige dager. Hun er veldig skjør, blir lett stresset. Sliter med pustestoppene og blir ofte blå ig livløs. Veldig ekkelt, men vanlig for så Premature pga umodenheten dems. Hun har blitt flyttet på eget rom for hun tåler ikke lyder som at noen hoster, lukker ei dør, snakker litt høyt osv. Det har hjulpet. Bildene av lungene viste forbedring og ductus (blodåre som forbinder hjerte med lungene) ser ut til å lukke seg. Vanskelige og lange dager. Aner ikke hva fremtiden bringer, men vi håper på det beste! <3

Det høres tøft ja, for dere alle! Godt dere er sterke for henne, til slutt vil hun være sterk nok til at dere kan komme hjem og starte familielivet:) masse lykke til videre!

Ja klart det er vannskelge dager, jeg håper av hele mitt hjerte at dette skal gå bra! Amalie virker som en sterk jente!

Godt å høre fra deg! Hun er nok sterk og vil komme igjennom dette :) Jeg har trua! Det blir nok vanskelige dager og uker, men v satser på at fremtiden er positiv for dere! Stor klem til deg og vesle Amalie :)

Masse lykke til videre. Kan ikke forestille meg hvor tøft dette er!

Back
Topp