Bella*bilde av utslett*

*Minibønna*

Forumet er livet
Slikt utslett fikk Ellinor da hun fikk mme med kumelk, dette er av nutramigen[&:]

uff, stakkar!
sånn så gudbarnet mitt ut når han og var bitteliten. han hadde melk- og egg allergi. han klødde og gråt hele dagen stakkars, fordi han klødde så mye at han begynte å blø..

er du sikker på at det er allergi din har?

Helt sikker[;)] vi går til allrgispesialist og skal til ernæringsfysiolog når hun er 5 mnd... Liksom ingen tvil på at hun har en allrgi[;)]har vært noen runder med dette nå
ORIGINAL: Storetroll

uff, stakkar!
sånn så gudbarnet mitt ut når han og var bitteliten. han hadde melk- og egg allergi. han klødde og gråt hele dagen stakkars, fordi han klødde så mye at han begynte å blø..

er du sikker på at det er allergi din har?

Det er utrolig kjedelig... Håper de vokser det av seg!!
ORIGINAL: **Bella**

ja det er ganske likt det utslettet Emil får.. kjedelig altså!! [:'(]

Går på barselgruppe med en som har en baby med samme problem, seriøs melkeallergi og div andre ting også. Og der mente spesialisten at 50% hadde vokst det av seg innen ett år og nærmere 100% innen 2 år. Så det er veldig gode ods for at de blir helt friske og fine småbarn[:)]

Ikke noe kjekt når det står på! Heldig at det finnes mme og andre produkter som kan gies til disse barna, så de slipper å leve med det forferdelige ubehaget![&o]

[&o]
Stakkar lille[:(]
Fint at dere fant ut hva d var og at hun er blitt frisk[:D]

å gurimalla! det der såg ikke komfortabelt ut[X(]

Ellinor sin barnelege sier 90% vokser det av seg innen 4 år... Så får vi se, begrenser jo veldig hva vi kan gi av "ferdig" mat, men det fine er jo at jeg får lage mat selv for jeg må*knis*

Ellinor spiser mme til ufattelige 6000 kr mnd[&:]
ORIGINAL: Cybele

Går på barselgruppe med en som har en baby med samme problem, seriøs melkeallergi og div andre ting også. Og der mente spesialisten at 50% hadde vokst det av seg innen ett år og nærmere 100% innen 2 år. Så det er veldig gode ods for at de blir helt friske og fine småbarn[:)]

Ikke noe kjekt når det står på! Heldig at det finnes mme og andre produkter som kan gies til disse barna, så de slipper å leve med det forferdelige ubehaget![&o]

Back
Topp