Belegg i hodet

bebi

Elsker forumet
Malin har litt sånn "belegg" eller hva jeg skal kalle det i hodet,frem mot panna..fler som har det?
kan det være pga olje i badevannet?
tenkte bade ho nå etterpå,prøve vaske det bort..

Maylén og har det. Er helt normalt.[:)] Vi bruker olje å gnir godt inn i hodebunnen å bader i olje. Har ei venninde som er frisør. Hun sier det er viktig å gni godt med olje sånn at det ikke danner seg tykke lag for da kan de få eksem under.
Tantungen imn er 13 mnd å han har litt ennå....

Skurv heter det, helt normalt. Skal hjelpe å smøre med jordnøttolje eller andre oljer, men tror ikke det skal "skrubbes" for mye i det.

Aleksander har det også..
Han hadde så mye syns HS så vi fikk tips om å kjøpe noe greier på apoteket som tar det..
Bare hatt det i en gang nå, virker som det funker, men må nok ha det i flere ganger..

Vi gnir i vertfall på det å hun synest det er godt. Å hun blir veldig mye bedre. HS sa og at vi kunne bruke en børste eller kam for å få det vekk.[:)]

mathias har også litt. har ikke prøvd å få de bort,regna me de går bort av seg selv.. :)

Mie har det ikke, men får det sikkert. Håper vi slipper unna.

Oliver hadde men hans er borte alt... vi gjorde ingenting med det vi, men vasket ikke håret hans på en uke, det lille han har, hehehe, og da virket det nesten som det tørket ut...

Apropo det.. Gikk tur i oslo og møtte på en ung mann (japaneser) som hadde en unge på armen... Han lurte på om jeg kunne svare han på et spm siden jeg hadde unge selv.. og tok av lua på hans unge.. Masse skurv.. Så lurte han på om det var sånn fordi han knullet sin kone når hun var 6-7 mnd på vei... [:D] herregud.. hehe... holdt på å le meg ihjel...

Oda har det også, dvs er ikke så mye igjen nå. Fikk nemlig tips om å smøre olje på og la det virke noen timer (gjerne over natta). Så bruke en tynntagga kam og forsiktig prøve å få vekk. For at det ikke skulle danne seg et alt for tjukt lag.

Back
Topp