Bekynret for det meste!!!

babyboen

Betatt av forumet
Jeg kjenner at jeg bekymrer meg for alt...er så redd noe skal gå galt.....sånn som i går og i dag har jeg bare kjent så vidt spark noen ganger...i forhold til vanlig så synes jeg "gutten min" sparker rett som det er hele tiden.....Pleier det å variere litt hos dere også???

Som om  jeg skulle sagt det selv gitt[;)] Men alle sier at det er normalt, babyen har jo begynt med sitt eget sovemønster nå, har lest at man skal spise/drikke noe søtt, skal gå ca 15 min før han begynner å røre på seg så...

Prøv det, virker bra på meg, hvis ikke så får jeg vel si som alle andre, ring jordmor/lege hvis du tror noe er galt, bedre å ringe en gang for mye[;)]

Tvi, tvi

Nurket i magen min beveger seg hver dag slik at jeg kjenner det, men det varierer mye i intensitet og mengde. Men ring jordmor/lege om du er bekymret. Og som de andre sier, bedre en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til!

er nok helt normalt.[;)] Og om babyen ligger meg hode inn mot ryggen din så kjenner du nok ikke mye liv... men du kan jo ringe jordmor om du er beskymret

Back
Topp