Bekymringstråden

Blir bekymret for lille vennen i magen når jeg har en infeksjon i kroppen. Jeg pleier aldri å få feber eller høy crp uansett kor dårlig jeg føler meg. Bekymra når legen ikke vet hvor infeksjonen er. Men jeg har fått antibiotika så må prøve å ikkje bekymra meg så mykje❤️

Det er en... lang og vond historie i bakgrunn der som jeg ikke ønsker å dele åpent i forum, men kort fortalt jeg hadde en oppvekst som jeg ikke ønsker mitt eget barn så jeg er fast bestemt på at det skal få det jeg aldri fikk :Heartred Jeg er åpen for å fortelle på privat melding, men ikke sånn her ute i forumet.
Heier på deg :Heartred Prøv å ikke bry deg om hva moren din sier. Ta kontakt med jordmor, gjør det som er bra for deg og babyen din :Heartred

Heier på deg :Heartred Prøv å ikke bry deg om hva moren din sier. Ta kontakt med jordmor, gjør det som er bra for deg og babyen din :Heartred
Takk :Heartred Jeg prøver så godt jeg kan, men litt vanskelig når hun avskriver alt jeg føler på og sånt. Det jeg prøver på, og prøver å få i meg alt som er bra:Heartred

Takk :Heartred Jeg prøver så godt jeg kan, men litt vanskelig når hun avskriver alt jeg føler på og sånt. Det jeg prøver på, og prøver å få i meg alt som er bra:Heartred
Det skjønner jeg :Heartred Det er også helt lov å ta litt avstand fra folk som påvirker negativt, selvom det er familie :Heartred Prøv å omgås mennesker som vil deg godt og støtter deg :Heartred

Det skjønner jeg :Heartred Det er også helt lov å ta litt avstand fra folk som påvirker negativt, selvom det er familie :Heartred Prøv å omgås mennesker som vil deg godt og støtter deg :Heartred
Ja, og jeg prøver å ha den innstillingen om at mitt barn skal vokse opp, elsket av begge foreldre som vil være der hele veien :Heartred

Jaa :Heartred , jeg bare skjønner ikke hvordan foreldre kan gjøre sånt, og dette gjør at jeg ikke ønsker at hun eventuelt skal være alene med ungen noen gang..
Det er forståelig. Mine barn får heller ikke være på overnatting hos min mamma av ulike årsaker :( Trist at det er sånn.

Nettopp snakka med sjefen. Var hos legen i dag og ble sykemeldt ut uken. Stedsfortreder sjefen tok det fint og ønsket meg god bedring. Dette er som sagt ikke en planlagt graviditet, men tanken på å miste er vond likevel. Nå ligger jeg strekk ut å svetter/fryser om hverandre. Skal på tidlig ul om 3 dager. Er mildt sagt veldig spent

Har ikke kikket inn her så mye tidligere, mest for å beskytte meg selv da jeg har tre svangerskapstap bak meg.
Sist graviditet var jeg totalt nervevrak og håper å unngå det denne gangen, men kjenner nesten ingen ting til graviditeten i dag og kjenner "tvangstankene" komme snikende. Har ikke jordmortime før 2. september, skjønner ikke hvorfor jeg takka ja til det?!?!
Håper bare legen ringer i dag og sier hun vil henvise til ultralyd, men med min historikk på det punktet tror jeg det ikke før jeg ligger på benken ved ul-maskina:rolleyes:

Har ikke kikket inn her så mye tidligere, mest for å beskytte meg selv da jeg har tre svangerskapstap bak meg.
Sist graviditet var jeg totalt nervevrak og håper å unngå det denne gangen, men kjenner nesten ingen ting til graviditeten i dag og kjenner "tvangstankene" komme snikende. Har ikke jordmortime før 2. september, skjønner ikke hvorfor jeg takka ja til det?!?!
Håper bare legen ringer i dag og sier hun vil henvise til ultralyd, men med min historikk på det punktet tror jeg det ikke før jeg ligger på benken ved ul-maskina:rolleyes:
Hmm har du en hobby eller noe du kan drive med for å forflytte tankene? Bare tenkte for din egen del, for en skal jo prøve å stresse ned, men jeg blir like stressa når det kommer murringer, frykten for å miste er jo der!

Hmm har du en hobby eller noe du kan drive med for å forflytte tankene? Bare tenkte for din egen del, for en skal jo prøve å stresse ned, men jeg blir like stressa når det kommer murringer, frykten for å miste er jo der!
Takk for omtanken❤️ Jeg har rydda ganske heftig i dag :p har hjulpet på å fordrive dagen.
Fikk nå nettopp tlf fra legen med beskjed om hcg over 1000 og henvisning til ul er sendt. Spent nå!

Takk for omtanken❤️ Jeg har rydda ganske heftig i dag :p har hjulpet på å fordrive dagen.
Fikk nå nettopp tlf fra legen med beskjed om hcg over 1000 og henvisning til ul er sendt. Spent nå!
Kanskje enklere sagt enn gjort, og jeg øver på det selv. Men har i dag prøvd å sagt til meg selv at dette går bra. Mest for å roe ned stresset. Prøver å tenke på noe annet når jeg er på jobb, og det hjelper å jobbe heldigvis. Men, jeg øver selv, for merker selv bekymringene komme..

Mye murringer i kveld, som gjør meg litt bekymra.. Men det er en annen «dypere» murring enn mensmurring, så håper det bare er livmor som vokser og at det er ufarlig :smiley-angelic001

Back
Topp