Så braVar hos legen i dag og fikk sendt henvisning til tul, så håper på time om ikke så alt for lenge..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braVar hos legen i dag og fikk sendt henvisning til tul, så håper på time om ikke så alt for lenge..
Jeg vet ikke, ettersom dette ikke var planlagt. Så må bare gå ut fra den informasjonen jeg har. Tok test 31 juli. Men jeg blør litt nå, så det er ikke lengre noe tvil for min del.Vet du når du hadde eggløsning? Når testet du positivt?![]()
Offameg. Hvordan har du det?Jeg vet ikke, ettersom dette ikke var planlagt. Så må bare gå ut fra den informasjonen jeg har. Tok test 31 juli. Men jeg blør litt nå, så det er ikke lengre noe tvil for min del.
Ikke noe mer blod og mindre press. Fikk ut en del luft i går som også hjalp. Får bare ta dag for dagSå braKrysser alt jeg har for deg
![]()

Skjønner godt at du blir bekymret for det. Men har lest at det er vanlig og at mange blør litt i starten, men at de ender opp med friske perfekte babyerKom litt blod på papiret nå nettopp, og murrer og presser godt med i magen.. redd dette ikke går vegen nå![]()
krysser fingrene for at dette går veien 
Sitter så alt for godt i den gangen jeg mista.. og jeg blir usikker om det jeg kjenner på er vanlig symptomer eller om det går galt.. håper de neste ukene går fort!Skjønner godt at du blir bekymret for det. Men har lest at det er vanlig og at mange blør litt i starten, men at de ender opp med friske perfekte babyerkrysser fingrene for at dette går veien
![]()

Så godt å høreIkke noe mer blod og mindre press. Fikk ut en del luft i går som også hjalp. Får bare ta dag for dag![]()
Joda det går jo greit etter forholdene. Ikke blødd noe mer siden i går. Så blir forvirret av alt. Men skal til legen nå snart.Offameg. Hvordan har du det?![]()
Hvordan gikk det hos legen?Joda det går jo greit etter forholdene. Ikke blødd noe mer siden i går. Så blir forvirret av alt. Men skal til legen nå snart.

Ble ikke så mye klokere av det. Hun jeg var hos i går virket egentlig uinteressert i det hele. Forsto ikke hvorfor jeg hadde bestilt ny time for ny hcg måling. Var hos legen igjen i dag (hcg økningen var alt for lav) ble henvist til ultralyd siden jeg frykter det kan ligge utfor livmoren. De kunne ikke si noe sikkert. Enten er jeg kortet på vei en antatt, MA eller at det ligger utenfor men at det er for lite til å kunne se. Så nå ble det ingen reise til Kroatia som planlagt i moren. Leve i limbo litt tilHvordan gikk det hos legen?
Har hatt ubehag og strekk i magen av og på siden 3+6 eller noe, og er 6+1 i dag. Vanlig å kjenne at livmora vokser.Jeg er litt småbekymret, jeg føler at det kanskje er voksesmerter, men jeg blir redd for å miste da jeg har mista før, og det er ikke sånn alarmerende vondt, men det er sånn ubehag, er det vanlig med voksesmerter 5+1 ?
Jeg blir også bekymret av detteEr bekymret for jeg har lest at det i uke 8 er litt mer sannsynlig å få SA, fordi det er da noen viktige utviklinger i organene skjer. Jeg er i uke 8 neste uke![]()

Har mistet før så jeg ble redd, men takk for beroligende ordHar hatt ubehag og strekk i magen av og på siden 3+6 eller noe, og er 6+1 i dag. Vanlig å kjenne at livmora vokser.

Jeg skjønner hva du mener, for den smerten er ikke så lett å kjenne forskjell på i starten. Men AI sier at det er helt vanlig å kjenne på voksesmerterHar mistet før så jeg ble redd, men takk for beroligende ord![]()

Min erfaring er at ligamentstrekkene/stikkene blir værre og værre for kvart svangerskap, nesten som dei blir meir ømfintlige. Sjølve livmor også, gjennom graviditeten liksom. Vanskelig å beskrive, men bekymrer meg iallefall ikkje lenger slike tingI dag har jeg kjent skikkelig stikk i høyre siden på magen, ikke bare i nedre del av magen men også delvis midt på. Varer ikke lenge, men, 30-40 sekunder. Ikke blindtarm, da jeg tok den i sist svangerskap.. men blir bekymra for at det kan være noe galt..
Åh, takk!Min erfaring er at ligamentstrekkene/stikkene blir værre og værre for kvart svangerskap, nesten som dei blir meir ømfintlige. Sjølve livmor også, gjennom graviditeten liksom. Vanskelig å beskrive, men bekymrer meg iallefall ikkje lenger slike ting![]()
ikke tenkt over at det kanskje kjennes mer siden dette er nr 3