Bekymringstråden

Hei. Noen som har erfaring med å teste på kveld med Clear blue digital og fått annet resultat enn på morgenen? Er 5+6 i dag. Men fortsatt 2-3. Ønsker så veldig se 3+. Vet det høres desperat ut og at jeg bør vente til i morgen. Evt. om noen dager. Men klarer ikke roe tankene
Jeg fikk 2-3 om morningen og 3+ kl 18 på kvelden❤️

Hadde ikke sånn i min første graviditet som ble vellykket, så er vel hodet som forbinder tegnene med noe negativt :Heartred :rolleyes: Jaa skjønner tankegangen og det kan jo gi mening:Heartred tar en dag om gangen også blir det legetime om 16 dager. Da får han sjekket hvor graviditeten er iallfall :Heartred
Eg har vært gravid gjennom første trimester 6 ganger før, og det er stadig noko nytt og noko som er likt osv. Dei to første var utrulig annerledes så ALLE sa at det var ein gutt nr 2, men begge va jenter og :hilarious:
Skjønne forbindelsen, ikkje lett å riste av seg, men prøv å gled deg over livet som vokser fint inni deg nå, og testene som er sterke og gode, og ta litt desse gode tegna inn over deg og❤️ det hjelper ❤️

Og hvor langt hadde du kommet da? Jeg er 6+0 i dag. Fikk 2-3 på morgenen i dag også.
Husker du noe om når du fikk 2-3 for første gang? Vet jeg ikke er den du spør, men hcg er veldig individuelt og det viktigste er jo at det stiger. For å få 3+ uker på CB er hcg oppe i 2753, og i uke 6 kan jo hcg være alt mellom 1060 til 50000. Skjønner kjempe godt at du ønsker å få 3+, men kanskje lurt å tenke over når du fikk 2-3 og regne frem til når du sånn ca. burde nådd hcg nivået for neste uke. Eventuelt tatt blodprøver for å sjekke stigning da urin tester ikke er det mest reliable til faktisk hcg nivå i og med at en dag kan det være mer utvannet osv og at det kan være feil på testene også.

hcg nivåene på CB forresten
1755079895641.png

Husker du noe om når du fikk 2-3 for første gang? Vet jeg ikke er den du spør, men hcg er veldig individuelt og det viktigste er jo at det stiger. For å få 3+ uker på CB er hcg oppe i 2753, og i uke 6 kan jo hcg være alt mellom 1060 til 50000. Skjønner kjempe godt at du ønsker å få 3+, men kanskje lurt å tenke over når du fikk 2-3 og regne frem til når du sånn ca. burde nådd hcg nivået for neste uke. Eventuelt tatt blodprøver for å sjekke stigning da urin tester ikke er det mest reliable til faktisk hcg nivå i og med at en dag kan det være mer utvannet osv og at det kan være feil på testene også.

hcg nivåene på CB forresten
Vis vedlegget 467209
Takk for litt forklaring rundt hcg. Jeg fikk 1-2 torsdag 24 juli. Og 2-3 lørdag 26 juli og det har vært på det siden. Eggløsning kan ikke være senere enn jeg tror, da det da ikke ville vært fysisk mulig å bli gravid hvis den var senere. Men da bekymrer jeg meg ikke så veldig. Siden hcg kan variere såpass.

Eg har vært gravid gjennom første trimester 6 ganger før, og det er stadig noko nytt og noko som er likt osv. Dei to første var utrulig annerledes så ALLE sa at det var ein gutt nr 2, men begge va jenter og :hilarious:
Skjønne forbindelsen, ikkje lett å riste av seg, men prøv å gled deg over livet som vokser fint inni deg nå, og testene som er sterke og gode, og ta litt desse gode tegna inn over deg og❤️ det hjelper ❤️
Gode du! Takk for gode ord :Heartred

Takk for litt forklaring rundt hcg. Jeg fikk 1-2 torsdag 24 juli. Og 2-3 lørdag 26 juli og det har vært på det siden. Eggløsning kan ikke være senere enn jeg tror, da det da ikke ville vært fysisk mulig å bli gravid hvis den var senere. Men da bekymrer jeg meg ikke så veldig. Siden hcg kan variere såpass.
Om du fekk 2-3 den 26 juli burde hCG i normalt svangerskap ha dobla seg minst 6 ganger, så om den så var berre 100 burde den vært på rundt 12000 nå og definitvt slått ut på 3+ (om ikkje dei digitale er defekte, det kan jo skje), så ville nok tatt ein blodprøve hos lege❤️
Men igjen, når eg rekne kjapt i hodet og du seie du er 6+0 idag så fekk du 2-3 når du va typ 3+3, det er jo tilnærma umulig:confused013 (eg fekk ikkje 1-2 eingang 3+3..)

Jeg ser nå at jeg har tenkt meg feil tilbake. Det var 1-2 den 31 juli og 2-3 den 2 august. Fikk da svak positiv strips 29 juli. Men det har vel kanskje ikke all verden å si. IKM var 30 juli. Rart jeg er helt blank på dette når jeg har gjort dette fem ganger før

Vet ikke om det har noe å si at jeg drikker store mengder væske i løpet av en dag gjennom hele dagen. Og også ofte om natten. At det blir utvannet. Nå konspirerer jeg Jeg har ikke time før til neste uke ❤️

Jeg ser nå at jeg har tenkt meg feil tilbake. Det var 1-2 den 31 juli og 2-3 den 2 august. Fikk da svak positiv strips 29 juli. Men det har vel kanskje ikke all verden å si. IKM var 30 juli. Rart jeg er helt blank på dette når jeg har gjort dette fem ganger før

Vet ikke om det har noe å si at jeg drikker store mengder væske i løpet av en dag gjennom hele dagen. Og også ofte om natten. At det blir utvannet. Nå konspirerer jeg Jeg har ikke time før til neste uke
Då endra reknestykket seg og om me legge deg heilt i nedre sjikt er du sånn heilt i grenseland på 3+ på CB. Mulig det har noko å si at du drikker masse. Men det er iallefall håp. Innen 3 dagar så bør du teste 3+, og innen 6 dagar iallefall for at det skal være eit normalt svangerskap❤️

Det var dessverre dårlige nyheter for min del. Skal riktignok ta en ny hcg test i morgen. Men det virker som at det er slutten på reisen for min del. Lykke til alle sammen. :)

Kom litt blod på papiret nå nettopp, og murrer og presser godt med i magen.. redd dette ikke går vegen nå :arghh:
Åhhh prøv å ikke ta sorgene på forskudd❤️ Jeg blødde fra uke 6+0 til 12+0. Forferdelig skummelt men er helt normalt. Ta en ultralyd dersom du er veldig bekymret❤️

Back
Topp