Jo! Så er der jeg, mamma og pappa tenker også. Takk! Får se de neste dagene daSå nervepirrende med disse testene! Men er det ikke mer vanlig at clearblue ultratidlig viser falsk negativ i stedet for falsk positiv? Jeg krysser fingrene for deg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo! Så er der jeg, mamma og pappa tenker også. Takk! Får se de neste dagene daSå nervepirrende med disse testene! Men er det ikke mer vanlig at clearblue ultratidlig viser falsk negativ i stedet for falsk positiv? Jeg krysser fingrene for deg!![]()
+3 på ClearBlue betyr at man er 5+0 minst. Du er bare på dpo 19, som betyr at det er for tidlig å få +3. Vent til dpo 21 (eller senere).Jeg tok en clearblue digital jeg håpte skulle vise 3+ idag. Det gjorde den ikke.. 19 dpo. Det var faktisk litt dritt. Med SA i påsken sluttet jeg å teste da jeg fikk 2-3 fordi jeg trodde det gikk «riktig» vei. Nå vet jeg ikke om jeg klarer å slå meg til ro uten å få 3+. Selv om det visstnok er like individuelt som alt annet når det kommer.. bah
Samme herJa sant! Jeg fikk 1-2 på clearblue i dag også, og fikk første positiv test på lørdag. Skuffet ja, men jeg er jo sannsynligvis bare 13 dpo idag så jeg burde finne min indre zen å slutte å teste 10 ganger for dagen når jeg vet at hcg dobbler seg ila 48 timer haha. Streken er like sterk som i går. Blir helt testgal av dette her
Ååh, det er så vondtElsker denne tråden! Jeg har prøvd i et år og skulle starte med IVF, ble gravid, men er livredd for å miste. Jeg hadde en SA og flere kjemiske graviditeter bak meg, og har måttet teste flere ganger om dagen i håp om å se et tegn på at det går bra. Tenker å bestille ultralyd til uke 6-7, men gruer meg til å bestille timen. Forrige gang hadde jeg satt ppp både time til tidlig ultralyd og til uke 12 kontroll hos jordmor, og det var en stor påkjenning å ringe for å avlyse timene. Jeg inviterte søstera mi på besøk for å få tiden til å gå fortere!
Det var samme her første gang jeg ble gravid, hadde booket tidlig ultralyd 7+ noe, men mistet i uke 6. Skal bestile tidlig ultralyd denne gangen også, men tenker å vente til jeg ser 2-3 eller helst også 3+ på clearblue.Ja det er jo det som er problemetSamme her![]()
Hver gang jeg må tisse blir jeg sånn «kan jo bare sjekke, har jo mange tester» men er jo ikke akkurat store endringen fra testen for noen timer siden akkurat… Håper den blir tydelig sterk snart, typ dye-stealer, da skal jeg slutte med dette testetullet
16 dpo var den veldig sterk sist ser jeg.
Ja, det er vanskelig dette. Tørr ikke tro for mye på det for da blir man så veldig skuffa hvis det ikke skulle gå. Men vi har jo tydelige nok streker til å være 13 dpo tror jeg, så må bare håpe at stigningen fortsetter. Å kanskje prøve å sammenligne tester med helst 48 timer mellom… Her er dagens tester for meg, tatt samtidig men to ulike merker, og de er jo også litt forskjellige. Så får bare tenke at vi er gravide nå til det motsatte eventuelt bevisesJa det er jo det som er problemet( trangen til å teste er for stor
Så skjønner det veldig godt! Man er jo forbredt på at det ikke nødvendigvis går veien, selv om man absolutt ikke er forbredt på det alikevell.. her er testene fra i går, øverste i går kveld og 2 nederste fra idag. Håper sånn det går veien for oss begge
![]()

Du er finÅåh, det er så vondtDet var samme her første gang jeg ble gravid, hadde booket tidlig ultralyd 7+ noe, men mistet i uke 6. Skal bestile tidlig ultralyd denne gangen også, men tenker å vente til jeg ser 2-3 eller helst også 3+ på clearblue.
Dei ser jo veldig bra ut daJa, det er vanskelig dette. Tørr ikke tro for mye på det for da blir man så veldig skuffa hvis det ikke skulle gå. Men vi har jo tydelige nok streker til å være 13 dpo tror jeg, så må bare håpe at stigningen fortsetter. Å kanskje prøve å sammenligne tester med helst 48 timer mellom… Her er dagens tester for meg, tatt samtidig men to ulike merker, og de er jo også litt forskjellige. Så får bare tenke at vi er gravide nå til det motsatte eventuelt bevises![]()
Disse ser jo veldig fine ut daJa det er jo det som er problemet( trangen til å teste er for stor
Så skjønner det veldig godt! Man er jo forbredt på at det ikke nødvendigvis går veien, selv om man absolutt ikke er forbredt på det alikevell.. her er testene fra i går, øverste i går kveld og 2 nederste fra idag. Håper sånn det går veien for oss begge
![]()
I lige mådeDu er finTenker å bestille UL hvis jeg får +3 neste uke. Gratulerer så mye med graviditeten!

Du ogsåDei ser jo veldig bra ut da
vi får prøve alt vi kan. Dette er utav vår kontroll uansett om vi vil det eller ei
du må oppdatere
![]()

Skikkelig fin strek, håper mine blir sånn også snart. Hvor langt er du på vei?Klarte ikke dy meg, måtte teste eeeen siste gang xD Første ordentlige strek og nå skal jeg finne tilbake til zen-modus og smøre meg med tålmodighet frem til første kontroll 13 augustVis vedlegget 465950

Jeg er ikke sikker på når jeg hadde eggløsning, så er alt mellom 4+2 og 5+0 tror jeg. I følge første dag i siste mens er jeg 5+0 i dag, men syklusen min har hatt litt varierende lengde så ut i fra når neste forventede mens var (i følge helse-appen) er jeg 4+2 i dag. Har hatt ganske svake streker frem til nå så håper mer 4+2 enn 5+0Skikkelig fin strek, håper mine blir sånn også snart. Hvor langt er du på vei?![]()
Ja litt vanskelig å si hvis man ikke er sikker på eggløsning ja, hvis jeg skulle gått ut fra siste mens hadde jeg vært 4+5, men jeg hadde sen eggløsning (CD20), så kan ikke gå ut fra det.Jeg er ikke sikker på når jeg hadde eggløsning, så er alt mellom 4+2 og 5+0 tror jeg. I følge første dag i siste mens er jeg 5+0 i dag, men syklusen min har hatt litt varierende lengde så ut i fra når neste forventede mens var (i følge helse-appen) er jeg 4+2 i dag. Har hatt ganske svake streker frem til nå så håper mer 4+2 enn 5+0![]()

Ja, ikke sant. Man blir jo litt koko både av å regne dager og analysere streker og symptomer. Alt man grubler over kan jo egentlig tolkes i flere retninger, men det er jo umulig å klare å ikke tenke på detJa litt vanskelig å si hvis man ikke er sikker på eggløsning ja, hvis jeg skulle gått ut fra siste mens hadde jeg vært 4+5, men jeg hadde sen eggløsning (CD20), så kan ikke gå ut fra det.
Men du får jo uansett vite det etter hvert gjennom ultralydJeg er bare 4+0 idag (14 dpo), så har noen dager på meg til å forvente superstreker
![]()
Det er jo så ønsket det lille frøet i magen Jepp, det sto på en av appene mine at «det er normalt å slite med konsentrasjonen nå». Ja, det er jo ikke så rart når alt dette surrer i hodet døgnet rundtJa, ikke sant. Man blir jo litt koko både av å regne dager og analysere streker og symptomer. Alt man grubler over kan jo egentlig tolkes i flere retninger, men det er jo umulig å klare å ikke tenke på detDet er jo så ønsket det lille frøet i magen
![]()

Haha, ja. Holdte på å sende en mail på jobb der jeg skrev "den er gravid nå" i stedet for "den er betalt nå"Jepp, det sto på en av appene mine at «det er normalt å slite med konsentrasjonen nå». Ja, det er jo ikke så rart når alt dette surrer i hodet døgnet rundt![]()