Føler vi også trenger en bekymringstråd for å kunne dele bekymringer og støtte hverandre i alt som skjer med og i oss om dagen
Jeg kjenner at alt går så opp og ned om dagen. 4+5 nå, og symptomene kommer og går. En dag kan jeg kjenne på en hel del småsymptomer og føle at ting virkelig går veien. Den neste dagen forsvinner alt og jeg kjenner ingen verdens ting. Selv om jeg vet at dette er helt normalt kjenner jeg at frykten for MA er sterk hver gang alt av symptomer bare opphører.. Er det flere som har det sånn eller kjenner på andre ting?
Jeg kjenner at alt går så opp og ned om dagen. 4+5 nå, og symptomene kommer og går. En dag kan jeg kjenne på en hel del småsymptomer og føle at ting virkelig går veien. Den neste dagen forsvinner alt og jeg kjenner ingen verdens ting. Selv om jeg vet at dette er helt normalt kjenner jeg at frykten for MA er sterk hver gang alt av symptomer bare opphører.. Er det flere som har det sånn eller kjenner på andre ting?
klarer ikke selv å forstå at jeg er gravid enda, og har absolutt ingen symptomer, så føler det hele bare er en dårlig spøk.. Vi brukte så lang tid på å få førstemann til å sitte (flere SA), så at det skal gå på første forsøk denne gangen virker for godt til å være sant
Jeg vet heller ikke når jeg hadde eggløsning, testet første gang på syklusdag 28 og den var kjempesvak. Men mine sykluser har variert litt i lengde så krysser fingrene for at jeg egentlig er kortere i svangerskapet enn jeg tror, eller at alt er bra uansett hvor sterk/svak den streken er. Jeg fikk stigende strek noen dager etter første test, og så plutselig en kjempesvak en igjen før den ble mye sterkere igjen dagen etter. Nå har jeg bare konkludert med at jeg er gravid og at de testene bare gjør meg koko så prøver å være «zen»