Håper virkelig dette er en solskinnshistorie, og at dere ser et bankende hjerte neste ukeDet går helt fint, vi tar dette som det kommer, så godt det lar seg gjøre. Det er ikke mye av dette som er normalt, annet enn at den vokser som den skal akkurat nå.
Hadde ma i slutten av mars, men da var aldri hcg høyere enn 1000 i uke 7. Der fant de ikke noe i det hele tatt, jeg fikk tabletter og hadde aborten hjemme.
Inntil videre, så ser utviklingen normal ut, om man ser bort i fra hvilken uke jeg egentlig er i. Så får vi se om vi ser hjertet neste uke eller ikke![]()
Synes jo likevel det er veldig rart at de ikke sier noe om at du egentlig er 9+3? Det er jo IVF så du vet jo helt sikkert? Hva sier klinikken din? Har de hørt om lignende?

Det er utrolig rart. Dette er ivf ja. Kan ikke tenke meg at embryoet bare suste rundt inne i livmora i 4 uker før den bestemte seg for å starte å vokse. Men, det er jo på mange måter det som har skjedd. Klinikken har ikke sagt mye foreløpig, bare "uff, mye du skulle gå gjennom, og hold oss oppdatert".
Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig når ingen symptomer har endret seg. Alt er som normalt og jeg kjenner at livmoren vokser. Er bare så lei av all ventingen. Skulle så ønske vi kunne få noen definitive svar. Men det gjør vi vel ikke på lenge, i alle fall om utviklingen fortsetter normalt nå. Da blir det vel å vente til enda en kontroll uken etter, helt til det enten stopper, eller den blir født
6+6..