Fortsatt fint lite symptomer og gruer meg til ul i morgen. Bare 6+2 da, men jeg må bare få vite om det er noe der og om det er der det skal være. Jeg hadde tidlig veldig høy hcg, noe som ikke er typisk for exu, men jeg har også hatt småblødninger og i det siste masse gul/brun utflod og en del økende ømhet i ene eggstokken. Så nå frykter jeg både exu, ma, og kromosomfeil(for jeg har nemlig lest at unormalt høy hcg også kan være antydning på det) og jeg sluker alt og bare skremmer meg selv enda mer 

Kan jeg spørre hva exu er?
Når jeg var gravid med sønnen vår ble ikke hcg målt annet enn 4+0, så har ingenting å sammenligne med sånn sett. Har ny ul den 28; så får håpe tankekjøret roer seg litt mer da.
Så redd for at det skal være en MA eller at jeg automatisk begynner å blø når jeg slutter på cyclogest imorgen kveld
Jeg er trøttere enn vanlig og sover mer, blir fortere sliten og sulten hele tiden. Som visstnok er symptomer, så. Kanskje det er sånnfor deg også? At du har mer symptomer enn du tror? Når du bare tenker deg om