Samme her. Samtidig som jeg fort kan en hyppigere enn jeg egentlig må fordi jeg får en akutt frykt for blod.Jeg også!! Nesten så jeg kvier meg til å gå på do, passer dårlig siden jeg tisser mer enn aldri nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Samtidig som jeg fort kan en hyppigere enn jeg egentlig må fordi jeg får en akutt frykt for blod.Jeg også!! Nesten så jeg kvier meg til å gå på do, passer dårlig siden jeg tisser mer enn aldri nå![]()
Ja! Når jeg våkna istad, så fikk jeg litt små panikk. Var helt sikker på at jeg hadde begynt å blø, så løpte på do. Men var ingen ting, begynner å gå på psyken detteSamme her. Samtidig som jeg fort kan en hyppigere enn jeg egentlig må fordi jeg får en akutt frykt for blod.
Det er jo praktisk å vite omJeg leste et sted at livmor kan utvikle seg i rykk og napp, og at det ikke er uvanlig at det stilner litt mellom 4 -6 uke.![]()

Kan det være kjemisk? Har du målt hcg tidligere? Håper at det bare er en uskyldig blødningJeg oppdaget spotting i dag, 5+0. Så redd for at det skal bli mer Ingen smerter eller murring enn så lenge. Dette er helt jævlig.

Det er visstnok ikke uvanlig med litt blødningJeg oppdaget spotting i dag, 5+0. Så redd for at det skal bli mer Ingen smerter eller murring enn så lenge. Dette er helt jævlig.
Håper det bare er uskyldig og at du ikke merker noe mer til det
. Kan man virkelig gå fra så sterke tester igår til blødning i dag huff.. Testdato og blodprøve imorgen..I ettermiddag oppdaget jeg en blødning er helt knust nå. Kan man virkelig gå fra så sterke tester igår til blødning i dag huff.. Testdato og blodprøve imorgen..
Takk det gir håp!Det må ikke nødvendigvis være game over. Jeg hadde blødninger i uke 5 og uke 6 i svangerskap nr 3, men det var visstnok bare et hematom, og ble baby likevel.Men det er helt horribelt å gå gjennom. Får håpe det er helt uskyldig
![]()
Krysser alt jeg har, men merker at håpet er litt slukket nå 
Nei, så fælt! Krysser alt jeg har for at det ikke er SAI ettermiddag oppdaget jeg en blødning er helt knust nå. Kan man virkelig gå fra så sterke tester igår til blødning i dag huff.. Testdato og blodprøve imorgen..
Jeg har pleid å se nedgang på hjemmetestene før det kommer blødning, så om du ikke har nedgang på testene ville jeg hatt håp! 
Å, huff - blødning er skummelt, men det kan også være helt ufarlig! Ikke mist motet helt endaI ettermiddag oppdaget jeg en blødning er helt knust nå. Kan man virkelig gå fra så sterke tester igår til blødning i dag huff.. Testdato og blodprøve imorgen..
Men jeg forstår godt følelsen… jeg ville vært helt knust også. Det betyr jo så mye og vi blir så redde
Det er helt mulig å sjekke for exu så tidlig som 6+0, flere som gjør detEtter å ha lest om exu har jeg blitt ganske bekymret for det. Jeg har hatt lette menssmerter siden en uke før positiv test, men de siste dagene har det vært litt sterkere, uten at det har kommet noe blod, så nå har jeg fått det for meg at det sikkert er exu eller mer enn én som skal ha plass inni der (jeg har jo ikke opplevd noen av delene før, så dette har jeg fått for meg helt uten noe reelt grunnlag for det).
Har litt lyst til å sjekke at alt er som det skal før jeg drar på ferie til utlandet, men da må jeg ta ultralyd på 6+0 eller 6+1. Er det i det hele tatt er mulig å sjekke om det er exu så tidlig? Jeg har lest at det helst skal være uke 7 før man tar tidlig ultralyd, men jeg er litt forvirret på om det betyr 7+0 og utover eller 6+0 og utover. Har noen her erfaring med så tidlig ultralyd? Jeg er jo også veldig redd for å oppleve en ultralyd igjen der det ikke er noen puls, og det risikerer man vel så tidlig uten at det nødvendigvis er noe gale?
Men som du sier kan det være litt tidlig for å se hjerteslag uten at det er unormalt. Så her må du nok gjøre en avveining på hva som er viktigst for deg
Jeg var gjennom exu i april, så fikk beskjed at jeg bør henvises til tidlig ul i ca uke 6+0 for å se at det ligger riktig denne gangenEtter å ha lest om exu har jeg blitt ganske bekymret for det. Jeg har hatt lette menssmerter siden en uke før positiv test, men de siste dagene har det vært litt sterkere, uten at det har kommet noe blod, så nå har jeg fått det for meg at det sikkert er exu eller mer enn én som skal ha plass inni der (jeg har jo ikke opplevd noen av delene før, så dette har jeg fått for meg helt uten noe reelt grunnlag for det).
Har litt lyst til å sjekke at alt er som det skal før jeg drar på ferie til utlandet, men da må jeg ta ultralyd på 6+0 eller 6+1. Er det i det hele tatt er mulig å sjekke om det er exu så tidlig? Jeg har lest at det helst skal være uke 7 før man tar tidlig ultralyd, men jeg er litt forvirret på om det betyr 7+0 og utover eller 6+0 og utover. Har noen her erfaring med så tidlig ultralyd? Jeg er jo også veldig redd for å oppleve en ultralyd igjen der det ikke er noen puls, og det risikerer man vel så tidlig uten at det nødvendigvis er noe gale?
Ca 1.5 uke, så jeg er hjemme igjen rundt 7+4. Da du hadde det, kjente du noe annerledes før det ble oppdaget?Jeg var gjennom exu i april, så fikk beskjed at jeg bør henvises til tidlig ul i ca uke 6+0 for å se at det ligger riktig denne gangen
Hvor lenge blir du borte?
Nei, egentlig ikke. Så begynte jeg å blø mye rundt 6+5 og regnet med at det var SA. Men testene ville ikke synke, så de klarte å trykke meg inn til ul 7+4 hos min gyn. Der viste det seg å være exuCa 1.5 uke, så jeg er hjemme igjen rundt 7+4. Da du hadde det, kjente du noe annerledes før det ble oppdaget?

Takk, godt å bli minnet på at det kan være normalt og ufarligDet er helt mulig å sjekke for exu så tidlig som 6+0, flere som gjør detMen som du sier kan det være litt tidlig for å se hjerteslag uten at det er unormalt. Så her må du nok gjøre en avveining på hva som er viktigst for deg
Det er ikke veldig stor sannsynlighet for exu, og jeg har også kjent på trykking, strekking og mens-lignende murringer helt siden det festet segJeg tror det er normalt?
Takk for svar!Nei, egentlig ikke. Så begynte jeg å blø mye rundt 6+5 og regnet med at det var SA. Men testene ville ikke synke, så de klarte å trykke meg inn til ul 7+4 hos min gyn. Der viste det seg å være exu
Men overlegen var overrasket over at jeg ikke hadde noe vondt mtp hvor langt jeg allerede hadde kommet, så det var tydelig at de fleste merker noe før det![]()