Bekymringstråden

Overtenker40

Elsker forumet
Assistert-jentene
Marsfiolene 2026 ♡
En egen tråd for alle bekymringer som naturlig nok dukker opp i løpet av svangerskapet!

Det føles veldig riktig at det er jeg som skal starte benymringstråden, siden jeg har en evne til å bekymre meg over de rareste ting.
Men akkurat i dag bekymrer jeg meg fryktelig for hcg blodprøve i morgen. No så innmari:wacky:

Jeg bekymrer meg for at barnet ikke er friskt og at det da vil gå utover barna vi har fra før. Husker jeg bekymret meg for det forrige gang også.
Jeg tenker mye på om vi skal dra til Danmark og ta NIPT der for å få sjekket mer enn NIPT i Norge. Men da er jeg bekymret for å få falsk positiv og måtte gjennom bekymringer og andre tester etterpå :wacky:

En egen tråd for alle bekymringer som naturlig nok dukker opp i løpet av svangerskapet!

Det føles veldig riktig at det er jeg som skal starte benymringstråden, siden jeg har en evne til å bekymre meg over de rareste ting.
Men akkurat i dag bekymrer jeg meg fryktelig for hcg blodprøve i morgen. No så innmari:wacky:
Krysser fingrene for blodprøven din!!!

Venter på svaret på hcg prøven jeg tok tidligere i dag. Skikkelig nervepirrende :nailbiting:

Jeg er redd for at myomet mitt skal stjele blodet som skal gå til fosteret eller at morkaken blir plassert på feil plass slik at myomet fører til at morkaken løsner alt for tidlig

Jeg er redd for ny exu :nailbiting: jeg hadde ingen av de vanlige symptomene på det før jeg begynte å blø mellom uke 6 og 7 i april (fikk det bekreftet ved 7+3)..

Nå har jeg begynt å blø litt! Håper det bare er en festeblødning og ikke begynnende mens… Prøver å minne meg selv på at jeg også går på blodfortynnende denne gangen, men går rett i «nå er det over»modus likevel. Hater hvor sprø jeg blir av dette!
Uff disse første ukene er utrolig nervepirrende :nailbiting: Krysser for at det bare er en helt uskyldig liten blødning :Heartred

Nå har jeg begynt å blø litt! Håper det bare er en festeblødning og ikke begynnende mens… Prøver å minne meg selv på at jeg også går på blodfortynnende denne gangen, men går rett i «nå er det over»modus likevel. Hater hvor sprø jeg blir av dette!
Jeg blødde litt dagen jeg testet positivt med nr.2 og hun er 5 år nå. Håper det går bra for deg også :Heartpink

Ny her, men var his legen i går å tok min første hcg blodprøve. Den kom tilbake med hcg på 38.
Har aldri vert gravid før så vet ikke om det er bra eller ikke. Har lest at d viktigste er at det dobles på 48-72 timer.
Ut i fra mine beregninger skal jeg være rundt 4+2 i dag, noen som har noe erfaringer?

Ny her, men var his legen i går å tok min første hcg blodprøve. Den kom tilbake med hcg på 38.
Har aldri vert gravid før så vet ikke om det er bra eller ikke. Har lest at d viktigste er at det dobles på 48-72 timer.
Ut i fra mine beregninger skal jeg være rundt 4+2 i dag, noen som har noe erfaringer?
Dobling er viktigst ja :HeartredNår testet du positivt? Kan du være litt kortere på vei enn du tror? Hvis du er 3 dager kortere så stemmer det litt bedre med tallet :)

Back
Topp