Har det akkurat på samme måten her! Så det er nok helt normalt. Dette er min fjerde og syns at alle 4 har hatt forskjellige måter de har lagt på. De finner liksom sin plass som de liker seg best på i magen. Og mini her liker seg best langt ned. Kjenner spark helt mot trusekanten her også. Må bruke løse bukser ellers er det skikkelig ubehagelig. Etter hvert som baby vokser så vil du nok kjenner mer og mer lenger oppe. Nå har de jo masse plass til å turne inni der.Ikke direkte bekymret, men lurer fælt… Jeg syns det kjennes ut som hun ligger så langt ned i bekkenet mitt. Hun sparker og beveger seg helt nede ved trusekanten og når jeg kjenner etter utenpå magen så kjennes det ut som at det er der hun ligger. Det er på en måte hardere der rett over skambeinet enn nærmere navlen. Har litt bekkenløsning kjenner jeg og en del vondt i skambeinet når jeg beveger meg. Og jeg har begynt å tenke at det kan være fordi hun ligger så langt ned? Ingen sier noe om det på UL, bare at alt er perfekt. Jeg orker nesten ikke gå med gravidbukser for da kjennes det ut som jeg klemmer hun med den nederste strikken.. Kan hun ligge såpass langt ned at det er fare for at det kan skje noe? Bør jeg ta det roligere? Eller er denne følelsen helt normal? Er førstegangs så veit ikke hva jeg skal kjenne etter eller forvente på denne tiden22+5
vanligvis ville jeg bare sovet det av meg og vært fin neste dag, men nå lurer jeg på om jeg bør ta ekstra hensyn eller kontakte lege mtp fosteret...? Kjenner masse sprell der inne, så det er i det minste betryggende.
Om ikkje anna, så iallefall for at du kan få bekrefta at det er greit å sjå det litt an.