Bekymringstråd

Kiro91

Elsker forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hei :)Det følger desverre mange bekymringer med et svangerskap. I denne tråden kan vi derfor dele både store og små bekymringer, og kanskje få noe trøstende ord fra andre!

Last edited:
.

Last edited:
Er også relativt ny i jobben (på skole) å får dårlig samvittighet ovenfor kollegaene mine dersom jeg skal være sykemeldt i svangerskapet OG i permisjon i 10 måneder som havner midt mellom to skoleår. Gruer meg til å fortelle dem om det og skal vente litt til skoleåret er ordentlig i gang og skuldrene er senket før jeg introduserer dem for nytt stress….

Kjenner på at jeg er bekymret for tidlig ultralyd og NIPT testen. Å at jeg får den utført i tide.

Har hatt en MA for over 7år siden å det sitter i, fordi om det ikke var ønsket graviditet.

Er bekymret for (egentlig ganske sikker på at) dette ikke blir noe av. Har nå hatt positiv test i en uke snart, ikke antydning til sterkere - og nå i morges blir den svakere igjen. Håper bare det er en «vanlig» kjemisk og ikke et svangerskap utenfor livmor.

Tisset blod i dag (UVI) å gud så grusomt å se blod på papiret som gravid :eek: har ikke bekymret meg for spontanabort men nå kom den skikkelig.

Tisset blod i dag (UVI) å gud så grusomt å se blod på papiret som gravid :eek: har ikke bekymret meg for spontanabort men nå kom den skikkelig.
Looord jeg hadde så mye UVI i forrige svangerskap. Bare å komme seg til legen asap, de har veldig lav terskel for behandling i graviditeten

Har ikke egentlig hatt noen voldsomme symptomer, men i dag har jeg ingen, og blir jo umiddelbart stressa

Back
Topp