Bekymringstråd

Kiro91

Elsker forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
♡ Aprikosene 2027 ♡
Hei :)Det følger desverre mange bekymringer med et svangerskap. I denne tråden kan vi derfor dele både store og små bekymringer, og kanskje få noe trøstende ord fra andre!

Last edited:
.

Last edited:
Jeg bekymrer meg veldig for om dette er svangerskap utenfor livmoren og ikke blir noe av….

Men bekymrer meg også for graviditet på rett plass for det betyr HG og sykemelding og sykehusinnleggelse :sad015 :banghead:

Er også relativt ny i jobben (på skole) å får dårlig samvittighet ovenfor kollegaene mine dersom jeg skal være sykemeldt i svangerskapet OG i permisjon i 10 måneder som havner midt mellom to skoleår. Gruer meg til å fortelle dem om det og skal vente litt til skoleåret er ordentlig i gang og skuldrene er senket før jeg introduserer dem for nytt stress….

Kjenner på at jeg er bekymret for tidlig ultralyd og NIPT testen. Å at jeg får den utført i tide.

Har hatt en MA for over 7år siden å det sitter i, fordi om det ikke var ønsket graviditet.

Er bekymret for (egentlig ganske sikker på at) dette ikke blir noe av. Har nå hatt positiv test i en uke snart, ikke antydning til sterkere - og nå i morges blir den svakere igjen. Håper bare det er en «vanlig» kjemisk og ikke et svangerskap utenfor livmor.

Tisset blod i dag (UVI) å gud så grusomt å se blod på papiret som gravid :eek: har ikke bekymret meg for spontanabort men nå kom den skikkelig.

Tisset blod i dag (UVI) å gud så grusomt å se blod på papiret som gravid :eek: har ikke bekymret meg for spontanabort men nå kom den skikkelig.
Looord jeg hadde så mye UVI i forrige svangerskap. Bare å komme seg til legen asap, de har veldig lav terskel for behandling i graviditeten

Har ikke egentlig hatt noen voldsomme symptomer, men i dag har jeg ingen, og blir jo umiddelbart stressa

har ikke symptomer, men det er vanlig når jeg er gravid. Men er like skummelt hver gang. Har mista 2 ganger tidligere og sjekker etter blod hver gang jeg er på do. Det er slitsomt.
Vi mistet i tillegg ett familiemedlem til kreft i natt, så å miste den i magen nå tror jeg vi ikke har overskudd til heller. Dette må bare gå veien..

Skal ha "rense lufta" møte med to tillitsvalgte og teamlederen min i morra. Nervøs for at jeg ikke skal ordlegge meg ok nok. Er sikker på at hun har 100 unnskyldninger for å oppføre seg sånn som hun gjør.
Skriver en stikkordsliste for møtet.

Back
Topp