Ser det er mange som poster om ulike bekymringer rundt SA/MA i «Våre tester» tråden. Vet det kan dukke opp masse ulike bekymringer i løpet av svangerskapet, så tenkte det kunne være greit med en egen tråd 
Selv er jeg en av de «heldige» som sist svangerskap ikke kjente på noe særlig av symptomer i første trimester. Vet kvalmen kan være grusom, men blir litt bekymret av å ikke ha andre tegn på graviditet enn uteblitt mens og to streker på testen
Selv er jeg en av de «heldige» som sist svangerskap ikke kjente på noe særlig av symptomer i første trimester. Vet kvalmen kan være grusom, men blir litt bekymret av å ikke ha andre tegn på graviditet enn uteblitt mens og to streker på testen

Kroppen min hater å være gravid og jeg bare fungerer ikke som menneske. Gi meg alt av komplikasjoner takk. Hyperemesis, tidlig bekkenløsning, truende svangerskapsforgiftning, halsbrann, vann i kroppen, forstoppelse og diaré om hverandre, mataversjoner, you name it! Er absolutt verdt det til slutt ellers hadde jeg aldri frivillig blitt gravid igjen 
skulle seriøst ønske jeg var eg av de som fant ut jeg var gravid typ 18 uker på vei. Slippe disse seeeeige 1. trimester ukene
nei, huff at det går ann. Google og alt sier at det er greit er bare for liten stigning i forhold til alle mine 3 tidligere svangerskap