Bekymringstråd

Håpefull ❤

Forumet er livet
Vi som prøver :)
♡Julekulene 2021♡
Det er alltid en del bekymringer i svangerskap, så her kan disse luftes :Heartred
Tenker og det kan være greit for de som kan bli stresset av å lese om sånt, at det er samlet et sted, lettere å unngå da

Ja, det var en god idé! Jeg kan starte med at jeg bekymrer meg fordi jeg enda ikke er kvalm i dag. Det er sikkert normalt at det svinger, men får litt noia. :smiley-ashamed004

Redd for ma og sa selv etter ultralyd 6+3 der alt var fint. Redd for å slutte på lutinus.
Kjenner også jeg er redd for om symptomene svinger

Ja, det var en god idé! Jeg kan starte med at jeg bekymrer meg fordi jeg enda ikke er kvalm i dag. Det er sikkert normalt at det svinger, men får litt noia. :smiley-ashamed004
Ja, de symptomene kan være en plage, men bekymring når de er svakere. Forrige gang syntes jeg kvalmen hadde litt med å si hva jeg spiste til middag/kvelds dagen før.

Ja, de symptomene kan være en plage, men bekymring når de er svakere. Forrige gang syntes jeg kvalmen hadde litt med å si hva jeg spiste til middag/kvelds dagen før.
Ja, føler også det har litt å si. Søtsaker for eksempel, er ikke det beste tror jeg. Åh, nå er jeg stuck med Google da, og «når forsvant kvalmen?» «ingen kvalme 8+0» osv. :hilarious: Glad jeg har et heldagsmøte på jobb som starter nå kl 10. Må bare bli distrahert tror jeg…

Ja, føler også det har litt å si. Søtsaker for eksempel, er ikke det beste tror jeg. Åh, nå er jeg stuck med Google da, og «når forsvant kvalmen?» «ingen kvalme 8+0» osv. :hilarious: Glad jeg har et heldagsmøte på jobb som starter nå kl 10. Må bare bli distrahert tror jeg…
Mat med litt fett og proteiner, ga meg i hvertfall litt mindre kvalme dagen etter. For ikke snakke om nerver før ultralyd etc, da syntes jeg plutselig at jeg ikke kjente noe. Distraksjon er bra :Heartred

Redd for ma og sa selv etter ultralyd 6+3 der alt var fint. Redd for å slutte på lutinus.
Kjenner også jeg er redd for om symptomene svinger
Hvor lenge skal du gå på det? Kommer nok ikke til å være helt betrygget etter første ul, selv om jeg egentlig er optimistisk. Tap ligger liksom i bakhodet

Skulle gå til 8+0 men fikk til uke 12 i går. Har 2 barn fra før av. Så tenker jo dette kommer til å gå helt fint. Men fortsatt redd på ul 6+3 var alt fint og målene var helt perfekt. Så regner med dt går fint. Jeg er flink til å overtenke skal ha ny ultralyd 9+1 er nå 7+2

Redd for å miste mellom tidlig ul i uke 7+ og tidlig ul på sykehuset hvor jeg vil være 13+. Redd for at hjertet skal slutte å slå i løpet av de 6 ukene i mellom. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å ende opp med å ta en privat ultralyd til i uke 10-11 :’)

Redd for å miste mellom tidlig ul i uke 7+ og tidlig ul på sykehuset hvor jeg vil være 13+. Redd for at hjertet skal slutte å slå i løpet av de 6 ukene i mellom. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å ende opp med å ta en privat ultralyd til i uke 10-11 :’)
Akkurat det tidsrommet jeg er bekymret for og. Hjertet stoppet 9+6 i november. Vurderer også ultralyd i de ukene

Jeg har tre barn, men også mistet en del ganger. Er overnervøs. Tatt hcg-prøve nr 2 i dag og venter på svar, er skjelven, klam i hendene og skikkelig dårlig liksom for et dårlig svar. Selv om jeg vet det ikke er noe jeg får gjort med det!! Huff…

Jeg har tre barn, men også mistet en del ganger. Er overnervøs. Tatt hcg-prøve nr 2 i dag og venter på svar, er skjelven, klam i hendene og skikkelig dårlig liksom for et dårlig svar. Selv om jeg vet det ikke er noe jeg får gjort med det!! Huff…
Jeg tok også hcg, veldig slitsomt å vente. Hvor langt på vei er du når du tok hcg nå? <3

Klarer ikke å finne «godfølelsen» på at dette skal gå bra etter kjemisk forrige syklus (begynte å blø 5+3, men så det på testene før den tid). Men man er vel bekymret hele veien uansett?:whacky011

Hadde min første lille blødning på jobb i dag. Fikk panikk og ringte fastlegen for å få time. Kom inn kun noen få timer senere hvor han tok en utvendig ultralyd for å se etter om han kunne se hjerteslag, noe han ikke kunne bekrefte (er 6+5). Han sa selv før han prøvde at det ikke var sikkert at vi kom til å se noe som helst da jeg fortsatt var veldig tidlig, men åååh.. frustrerende å ikke vite..
Stoppet å blø nå, men er frustrerende å være så kvalm som jeg er og vite at det er en risiko for at alt av kvalmen og slitenheten er forgjeves.
- dette ble et klageinnlegg sammen med et bekymringsinnlegg

Hadde min første lille blødning på jobb i dag. Fikk panikk og ringte fastlegen for å få time. Kom inn kun noen få timer senere hvor han tok en utvendig ultralyd for å se etter om han kunne se hjerteslag, noe han ikke kunne bekrefte (er 6+5). Han sa selv før han prøvde at det ikke var sikkert at vi kom til å se noe som helst da jeg fortsatt var veldig tidlig, men åååh.. frustrerende å ikke vite..
Stoppet å blø nå, men er frustrerende å være så kvalm som jeg er og vite at det er en risiko for at alt av kvalmen og slitenheten er forgjeves.
- dette ble et klageinnlegg sammen med et bekymringsinnlegg
Fikk du tatt blodprøve? Utvendig ul er altfor tidlig! Henvist til tidlig ul?

Kjenner jeg gruer meg veldig til ul 10.juni. Skulle ønske jeg fikk komme inn litt før. Redd for at hjertet ikke slår når vi ser lille :crybaby2 Drømte så fælt i natt at jeg var overbevist om at dette ikke går..
Prøver å tenke at det kommer til å gå bra, og at da er det ikke lenge til otul! Men de negative tankene borer seg fast lettere enn de positive.

Er det flere som forresten er litt bekymret for sex? Det er en stor del av vår tid sammen og jeg vet at vi kommer til å få forbud senere pga prematur fødsel. Vi har gjort det et par tre ganger nå som gravid, og jeg kjenner jeg klarer ikke helt å slippe tanken på at det er skadelig! Får ikke helt til å være i nuet.

Back
Topp