Bekymringstråd

Våknet til dette i dag 6+1... kom litt grums da jeg tørket meg, så svakt at jeg så det fordi jeg "visste" det var der, og kom noe småbiter av gammelt blod. Knapt synlig det og. Målte hcg mandag og onsdag og verdiene steg med nesten 10000 på 48 timer, og hcg på onsdag var 22928.

Blir så bekymret for dette nå, jeg trodde jo at endelig var det vår tur igjen!
Det er aldri gøy å se blod så skjønne godt du ble bekymret. Men høres ut som HCG og andre ting tilsier at alt er bra. Håper det har gått bra med deg i dag<3

Jeg er 13 dpo og syns den er så svak Den er tatt med morgenurin. Tok en i går kveld før jeg skulle legge meg og den var nesten negativ. Tok en digital når jeg var 10 dpo som viste et klart pluss

Vedlegg

• 20260419_093150.jpg
    20260419_093150.jpg
    748,9 KB · Visninger: 28
Jeg er 13 dpo og syns den er så svak Den er tatt med morgenurin. Tok en i går kveld før jeg skulle legge meg og den var nesten negativ. Tok en digital når jeg var 10 dpo som viste et klart pluss
Skjønner at du er usikker :Heartpink test igjen på morgenurin om to dager? Da får du i hvert fall et klart svar tenker jeg. Men kjipt når testene gjør at man blir usikker:(

Ai ai ai. Fikk litt brunt blod i trusa istad. Tenker det kanskje blir SA denne gangen også :nailbiting: Vært gjennom det en gang tidligere, så føler meg ganske godt forberedt mentalt. Vet på en måte hva som er i vente.

Så ja, får bare det som det kommer, og blir det ikke noe av denne gangen så får vi bare prøve igjen. :happy: Men krysser jo selvsagt fingrene!
Huff, det er virkelig aldri gøy når man ser brunt blod under svangerskap.. men hvordan er det sammenlignet med andre opplevelser? Har du ellers friske tegn så kan det være en helt ufarlig blødning. Sender deg uansett en støtteklem<3 krysser fingre for at det går bra

Takk<3
Jeg føler at jeg ikke har vært noe særlig kvalm i dag, og føler også at luktesansen ikke er like sterk som for 1-2 dager siden.
Vært trøtt i dag da, men det har jeg vært hele uken. Men det blir interessant å se fortsettelsen. Krysser jo fingrene for at det bare er en tilfeldig blødning. :smiley-angelic001

Prøver å se på det positive om det faktisk er SA, for da skal jeg kaste meg over all lakrisen jeg har savnet :hilarious:

Ai ai ai. Fikk litt brunt blod i trusa istad. Tenker det kanskje blir SA denne gangen også :nailbiting: Vært gjennom det en gang tidligere, så føler meg ganske godt forberedt mentalt. Vet på en måte hva som er i vente.

Så ja, får bare det som det kommer, og blir det ikke noe av denne gangen så får vi bare prøve igjen. :happy: Men krysser jo selvsagt fingrene!
Ånei :confused: Håper det blir med det!!

Fikk litt rosa i utfloden i går og litt i dag. Ikke mye, men nok til å skape bekymringer. Det var rundt denne tiden det gikk galt i februar.
Skjønner godt du er bekymret,og i alle fall når det gikk gale for noen mnd siden. Hvis det bare har vært litt rosa, kan jo det være helt vanlig og ufarlig :Heartpink
Krysser fingrene for at det går bra :Heartpink

Skal på privat ultralyd i morgen og er så nervøs for om det ikke lever. Håper så inderlig på å høre hjertelyd og at alt er bra ❤️ Traume siden jeg har tidligere vært på ultralyd og oppdaget MA.
Er såå redd faktisk. Kommer til å ville knipe samboeren min i hånda og lukke ørene. Vil bare ikke få de dårlige nyhetene…

Skal på privat ultralyd i morgen og er så nervøs for om det ikke lever. Håper så inderlig på å høre hjertelyd og at alt er bra ❤️ Traume siden jeg har tidligere vært på ultralyd og oppdaget MA.
Er såå redd faktisk. Kommer til å ville knipe samboeren min i hånda og lukke ørene. Vil bare ikke få de dårlige nyhetene…
Det er grusomt! Bra at samboer er med :cat:

Masse lykke til i dag! :Heartpink

Takk<3
Jeg føler at jeg ikke har vært noe særlig kvalm i dag, og føler også at luktesansen ikke er like sterk som for 1-2 dager siden.
Vært trøtt i dag da, men det har jeg vært hele uken. Men det blir interessant å se fortsettelsen. Krysser jo fingrene for at det bare er en tilfeldig blødning. :smiley-angelic001

Prøver å se på det positive om det faktisk er SA, for da skal jeg kaste meg over all lakrisen jeg har savnet :hilarious:
Fikk litt rosa i utfloden i går og litt i dag. Ikke mye, men nok til å skape bekymringer. Det var rundt denne tiden det gikk galt i februar.
Hvordan går det med dere? :Heartred :smiley-angelic001

Hvordan går det med dere? :Heartred :smiley-angelic001
Jeg er ikke så mye klokere enda, blør fortsatt brunt blod. Ikke sånn veldig mye, men tydelig spotting siden søndag. Det er litt koagulert også.
Føler meg veldig energisk og fin, med andre ord jeg føler meg ikke særlig gravid lengre:smiley-ashamed004 Trodde hoved-blødningen skulle skje i går, men virker som den lar vente på seg. Er 80-90% sikker på at jeg har en SA i vente denne uken.

Back
Topp