Bekymringstråd

Var så kvalm og trøtt, men nå har symptomene vært helt vekke i to dager :nailbiting: Har mistet før og bekymret meg veldig for at det skal skje igjen
Jeg føler med deg, jeg har det litt sånn av og på. :wideyed: men så lenge jeg ikke blør, har sterke smerter og ved å ta sånne enkle tester som viser at du fortsatt er gravid kan være en trygghet. når man mister detter HCG raskt:nailbiting:

Jeg skal sjekke hjertelyd i dag og er så bekymra for at det ikke er noe som lever der inne. Ingen spesiell grunn til bekymring, den bare meldte seg nå som ultralyden plutselig var rett rundt hjørnet. Har gleda meg til dette hele uka, tror ikke det har gått opp for meg før i dag at det ikke MÅ være positive nyheter. Men satser jo på det!

Jeg skal sjekke hjertelyd i dag og er så bekymra for at det ikke er noe som lever der inne. Ingen spesiell grunn til bekymring, den bare meldte seg nå som ultralyden plutselig var rett rundt hjørnet. Har gleda meg til dette hele uka, tror ikke det har gått opp for meg før i dag at det ikke MÅ være positive nyheter. Men satser jo på det!
Det er jo ikke så rart, men det går nok kjempebra! Masse lykke til :Heartred

Masse lykke til i dag! :love7 skjønner du er bekymret, men aller mest sannsynlig er det en liten bønne med et hjerte som slår der! Jordmor som tok ultralyd av meg sa at det aller vanligste er at kroppen sier fra selv når det går galt, det hjalp meg litt, jeg har også vært bekymret for MA, for der skjer jo. Men må ha troa på at det går bra også:Heartpink

Masse lykke til! ❤️ Hold oss oppdatert. Heier veldig på deg og til det lille embryoet Skal selv på tidlig ultralyd neste tirsdag og er livredd for det samme, så jeg føler så med deg. Men det skal gå bra med oss!

Hvordan gikk det? :Heartred

Det gikk bra! Lille klumpen hadde normal hjertelyd og alt så fint ut :Heartred :Heartred 13 mm lang, jordmor beregna 7+4 som er omtrent det samme som appene sier, termin 2. desember :happy093
Hurra for bankende hjerte og en nydelig liten klump :Heartpink Fantastisk følelse :Heartpink:smiley-bounce016

Noen andre som har fått plutselig temperaturfall? Har vært stadig på 36,40+ i en måned, mens i dag 6+6 er jeg på 36 blank. Er livredd for spontanabort/MA…..

Kjenner plutselig ingen symptomer. Har hatt mye murringer, litt kvalme og ømme pupper, men nå er alt borte. I tillegg til svakere test tidligere i dag. Nederste er fra i dag, nest nederste fra tirsdags kveld. Krysser fingrene for at spiren holder seg:HeartredIMG_5386.jpeg

Kjenner plutselig ingen symptomer. Har hatt mye murringer, litt kvalme og ømme pupper, men nå er alt borte. I tillegg til svakere test tidligere i dag. Nederste er fra i dag, nest nederste fra tirsdags kveld. Krysser fingrene for at spiren holder seg:HeartredVis vedlegget 481961
Hadde samme utvikling som deg i et tidligere svangerskap i høst. Det endte dessverre med spontanabort for min del (på det som ville ha vært 5+3). I ettertid har jeg innsett at gjerne var en kjemisk graviditet. Jeg mistet alle symptomer samme dag som jeg fikk blødning, og to dager senere hadde jeg helt negativ test.

Sender deg varme tanker og håper det ender bedre for deg ❤️

Bekymrer meg litt pga lite symptomer! Tror jeg har hatt mer symptomer på samme tidspunkt i de forrige svangerskapene. Noen dager har jeg vært kvalm og trøtt, men i dag merker jeg lite

Bekymrer meg litt pga lite symptomer! Tror jeg har hatt mer symptomer på samme tidspunkt i de forrige svangerskapene. Noen dager har jeg vært kvalm og trøtt, men i dag merker jeg lite
Jeg har hatt det sånn denne uken jeg også.. mer opplagt og lite kvalm de siste dagene.. går liksom å venter på at jeg skal bli skikkelig kvalm. Chat gpt sier det er normalt men jeg blir bekymret av ingenting.

Til dere som er bekymret. Jeg kjente ikke NOE kvalme før 7+3. :happy: Kjente bare sporadisk trøtthet og i blant litt ømme bryster. Men lite symptomer generelt. Nå som jeg er 7+6 så kjenner jeg at kvalmen kommer veldig lett ved fysisk anstrengelse.

Til dere som er bekymret. Jeg kjente ikke NOE kvalme før 7+3. :happy: Kjente bare sporadisk trøtthet og i blant litt ømme bryster. Men lite symptomer generelt. Nå som jeg er 7+6 så kjenner jeg at kvalmen kommer veldig lett ved fysisk anstrengelse.
Takk for at du sier det, kjenner at det kommer å går litt her gjennom dagen. Leit at du har blitt så kvalm, men det er hvertfall et godt tegn :Heartred

I dag er puppene plutselig ikke ømme mer. Det vil si, de var ømme i dag tidlig. Nå, i 23-tida, ingenting. Kunne trolig ha rulla over dem med en kjevle uten at det hadde vært vondt / mer enn smått ubehagelig. Etter å ha føltes «sprengende» og tunge en stund føles de nå helt normale, som de var før svangerskapet. Kan symptomer forsvinne så fort, i løpet av en dag? Dette bekymrer meg. Senest i går var jeg på ultralyd og hørte hjertelyd, og så plutselig i dag er det tydeligste symptomet borte :arghh:

I dag er puppene plutselig ikke ømme mer. Det vil si, de var ømme i dag tidlig. Nå, i 23-tida, ingenting. Kunne trolig ha rulla over dem med en kjevle uten at det hadde vært vondt / mer enn smått ubehagelig. Etter å ha føltes «sprengende» og tunge en stund føles de nå helt normale, som de var før svangerskapet. Kan symptomer forsvinne så fort, i løpet av en dag? Dette bekymrer meg. Senest i går var jeg på ultralyd og hørte hjertelyd, og så plutselig i dag er det tydeligste symptomet borte :arghh:
Opplevde det i fjor da jeg var gravid med bebis. Det var litt frem og tilbake, men alt gikk fint! :Heartred

Våknet til dette i dag 6+1... kom litt grums da jeg tørket meg, så svakt at jeg så det fordi jeg "visste" det var der, og kom noe småbiter av gammelt blod. Knapt synlig det og. Målte hcg mandag og onsdag og verdiene steg med nesten 10000 på 48 timer, og hcg på onsdag var 22928.

Blir så bekymret for dette nå, jeg trodde jo at endelig var det vår tur igjen!

Vedlegg

• 20260418_063554.jpg
    20260418_063554.jpg
    1,2 MB · Visninger: 34
Våknet til dette i dag 6+1... kom litt grums da jeg tørket meg, så svakt at jeg så det fordi jeg "visste" det var der, og kom noe småbiter av gammelt blod. Knapt synlig det og. Målte hcg mandag og onsdag og verdiene steg med nesten 10000 på 48 timer, og hcg på onsdag var 22928.

Blir så bekymret for dette nå, jeg trodde jo at endelig var det vår tur igjen!
Hvordan går det?

Back
Topp