Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ønsker deg det beste, og håper også du får til å nyte svangerskapet.TW
Jeg overanalyserer alt og bekymrer meg mye allerede. Jeg opplevde Sa i uke 7/8 17 februar.M inår. Hadde også en kjemisk i uke 5 i oktober, så det hjelper ikke på... I 2022 hadde jeg en MA I uke 12+2, og det preget hele det neste svangerskapet. Fikk min datter i 2023 og klarte ikke tro at jeg skulle ha baby før hun var ute. Kjøpte første plagg til henne på termindato og gren nesten etter hver ultralyd... Håper jeg klarer å nyte dette svangerskapet! For dette blir sistemann i flokken
![]()
Tror ikke jeg klare å slappe av før baby er uteJeg klarer ikke å legge fra meg tankene på alt som kan gå galt. Det er fortsatt så utrolig tidlig, så selv om jeg allerede har tilpasset kostholdet og selvfølgelig snakker litt med partner om det, våger jeg ikke å ha de store planleggingssamtalene eller kjøpe inn ting vi mangler eller si fra til fastlegen ennå. I hvilken uke begynner dere andre å slappe litt mer av?
Første svangerskap var jeg superchill, men etter en SA og 2 kjemiske nå har jeg offisielt blitt gæærn Sist svangerskap så fikk jeg brått en ro over meg jeg ikke har hatt tidligere. Det var kanskje rundt uke 7-8 allerede ((til tross for en lite oppløftende UL), men noe jeg aldri hatt før.Jeg klarer ikke å legge fra meg tankene på alt som kan gå galt. Det er fortsatt så utrolig tidlig, så selv om jeg allerede har tilpasset kostholdet og selvfølgelig snakker litt med partner om det, våger jeg ikke å ha de store planleggingssamtalene eller kjøpe inn ting vi mangler eller si fra til fastlegen ennå. I hvilken uke begynner dere andre å slappe litt mer av?
Ville bare si at jeg kjente det sånn sist graviditet også, og egentlig nå, følte/føler at det kom til å gå braJeg har kontakta jordmor, legen osv allerede. Er nok noe med at det er første gang for meg - jeg har dermed aldri mista før. Men jeg føler på en måte litt på meg at dette går bra, selv om man så klart aldri kan vite. Samtidig blir jeg veldig bekymra hver gang det går et par dager uten tydelige symptomer osv.
For meg hjalp det veldig å lese at 80-90% av alle påviste svangerskap ender i en frisk baby, når man ser det sånn på andre siden demper der bekymringene litt, synes jeg