Bekymringstråd

Jeg er bekymret for at jeg kun fikk 2-3 på cb digital i dag 5+1 (22dpo)
Jeg vet ikke når det er vanlig å få 3+, men på 5+1 er jo frøet kun 3/3+1 uker gammel. Siden HCG ikke virker å ha en jevn, konstant stigning, så trenger dette ikke å bety at noe er galt. Mulig det går en dag eller 2 til før du får 3+

Jeg sjekker papiret hver gang jeg er på do, for å sjekke om alt ser greit ut.
Ble veldig begymret nå, for at det kjentes ut som om det kom noe blod, men var heldigvis ikke det.
Jeg håper at jeg klarer å legge bort katastrofetanker, men synes det så langt er veldig vanskelig når man leser statistikk om prognoser så her tidlig :bag:
Ja, skjønner den veldig godt. Med en gang man kommer seg litt nærmere uke 6 så er jo statistikken mye høyere for at det skal gå bra :Heartred Men har ikke turt å melde meg inn i den terminlisten enda selv :smiley-ashamed004

Men uansett hva er jeg gravid nå og skal hjelpe med å få nok innlegg til banner :happy:

Last edited:
Jeg sjekker papiret hver gang jeg er på do, for å sjekke om alt ser greit ut.
Ble veldig begymret nå, for at det kjentes ut som om det kom noe blod, men var heldigvis ikke det.
Jeg håper at jeg klarer å legge bort katastrofetanker, men synes det så langt er veldig vanskelig når man leser statistikk om prognoser så her tidlig :bag:
Sjekker jeg også hver gang. Var en forferdelig følelse når det startet sist.

Har kjent mye mindre murring idag enn de andre dagene, så kjenner det stresser meg litt. Har lyst å ta eksamen test, men tror bare at det kan stresse meg enda mer hvis det er mindre sterke streker. Må bare vente å håpe på det beste :smiley-angelic001 :Heartpink

Har kjent mye mindre murring idag enn de andre dagene, så kjenner det stresser meg litt. Har lyst å ta eksamen test, men tror bare at det kan stresse meg enda mer hvis det er mindre sterke streker. Må bare vente å håpe på det beste :smiley-angelic001 :Heartpink
Vi er iallfalø flere i samme situasjon da. Det skal nok gå bra med oss, det tror jeg! :gen045

Husker jeg hadde mye murringer i starten og at det avtok helt i flere dager i strekk plutselig.

Nå som jeg har blitt gravid igjen krysser jeg alt jeg har for at det holder seg der. Prøver å fokusere minst mulig på de kjemiske som har vært tidligere i år, og heller fokusere på at hver graviditet er et nytt standpunkt. Så jeg prøver å titte litt på søte ullklær og ting som er gode å ha mot høsten.

Hvis denne spiren sitter, har jeg én i hver årstid. Det er jo faktisk litt morsom..

Våkna med en skikkelig dårlig følelse i dag, blir ikke overraska om det blir enda en kjemisk..
Er 4+4 i dag, tidligere ved kjemiske har jeg begynt å blø rundt 5+0-5+3
Men hvis du har begynt å blø fra 5+0, er det ikke da en SA og ikke kjemisk?

Du får prøve å finne på noe for å distrahere deg for de tankene :Heartred Jeg hadde en dag i går der jeg bare var veldig bekymret selv, men føler meg bedre i dag uten at jeg har fått noe mer symptomer.

Jeg lurer på om man blør ved kjemisk/spontanabort når man tar mye progesteronstøtte? Jeg tar vagitorier og prolutex to ganger om dagen, kan det hindre at man blør ved abort…? Eller om det ikke kommer før man slutter med støttemedisinene :bookworm:

Men hvis du har begynt å blø fra 5+0, er det ikke da en SA og ikke kjemisk?

Du får prøve å finne på noe for å distrahere deg for de tankene :Heartred Jeg hadde en dag i går der jeg bare var veldig bekymret selv, men føler meg bedre i dag uten at jeg har fått noe mer symptomer.
En kjemisk vil bare si en tidlig spontanabort som kun kan påvises med blodprøve eller urinprøve.
Jeg har kalt alt før 6+0 kjemisk, vet ikke hvor grensa går helt sikkert.

Kan være både hodet som prøver å beskytte seg selv med å tenke "dette går dårlig", men jeg blir som sagt ikke overraska om jeg begynner å blø iløpet av de neste dagene.

En kjemisk vil bare si en tidlig spontanabort som kun kan påvises med blodprøve eller urinprøve.
Jeg har kalt alt før 6+0 kjemisk, vet ikke hvor grensa går helt sikkert.

Kan være både hodet som prøver å beskytte seg selv med å tenke "dette går dårlig", men jeg blir som sagt ikke overraska om jeg begynner å blø iløpet av de neste dagene.
Tror og at grensen for kjemisk er 4+6 etter det er det SA, men husker ikke hvor jeg har lest det :)

Back
Topp