Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo helt normalt å ikke kjenne så mye så tidlig! At du har ømme bryster og er sliten er jo bra du kjenner påDe få symptomene jeg har svinger veldig i løpet av en dag og mellom dager. Og hver gang jeg ikke føler meg gravid lenger blir jeg ufattelig bekymret over enda en SA. Også bekymret for at de eneste symptomene mine er litt ømme bryster og generelt sliten.

Veldig normalt å ha minimalt med symptomer veldig tidlig. De fleste får feks ikke noe spesielt med kvalme før etter uke 6 da hcg stiger veldig etter dette.De få symptomene jeg har svinger veldig i løpet av en dag og mellom dager. Og hver gang jeg ikke føler meg gravid lenger blir jeg ufattelig bekymret over enda en SA. Også bekymret for at de eneste symptomene mine er litt ømme bryster og generelt sliten.
Føler med deg! Jeg har det helt likt. Tenker vi kommer til å angre så snart symptomene setter inn for fult, men akkurat nå skulle jeg så veldig gjerne kjent på noe annet enn ingenting…De få symptomene jeg har svinger veldig i løpet av en dag og mellom dager. Og hver gang jeg ikke føler meg gravid lenger blir jeg ufattelig bekymret over enda en SA. Også bekymret for at de eneste symptomene mine er litt ømme bryster og generelt sliten.