Bekymringstråd

Takk, forsøkte å ta en telefon til jordmor i dag, men hun hadde ikke tid, så får se om hun ringer tilbake ila. Dagen for en prat :)
Håper du får svar :Heartred
Jeg hadde litt småblødninger med førstemann. Det er veldig skummelt, men som du også selv sier; ganske normalt.
Bor du slik at du evt. kan ta ultralyd privat? Det kan jo kanskje gi litt gode svar.

Håper du får svar :Heartred
Jeg hadde litt småblødninger med førstemann. Det er veldig skummelt, men som du også selv sier; ganske normalt.
Bor du slik at du evt. kan ta ultralyd privat? Det kan jo kanskje gi litt gode svar.
Takk for betryggende svar:HeartredBooket meg inn på privat ultralyd i morgen, jeg orker ikke gå å tenke noe mer på det. Så får vi krysse fingrene for at alt er supert :Heartred synd ikke mannen får blitt med, men det får gå denne gangen:laughing002

Hei :Heartred er 9+2 nå, og er bekymret for blødning. Hadde litt på papiret i går og igjen i dag. Friskt blod, murringer, men ingen smerter i grunn...Vet det er vanlig med litt blødning, men har ikke hatt noe frem til nå:rolleyes: noen erfaringer? Har time hos jordmor på fredag.
Jeg hadde blødninger tidlig i graviditeten. Det viste seg å være et hematom i livmoren og det kan gi blødninger uten at det nødvendigvis er farlig. Nå har kroppen min absorbert hematomet og det er en frisk liten bamsemums i magen. Jeg har blitt livredd flere ganger, men det kan gå fint også. Jeg har hatt SA før så var veldig redd, men da var blødningen veldig kraftig i motsetning til nå.

Jeg hadde blødninger tidlig i graviditeten. Det viste seg å være et hematom i livmoren og det kan gi blødninger uten at det nødvendigvis er farlig. Nå har kroppen min absorbert hematomet og det er en frisk liten bamsemums i magen. Jeg har blitt livredd flere ganger, men det kan gå fint også. Jeg har hatt SA før så var veldig redd, men da var blødningen veldig kraftig i motsetning til nå.
Tusen takk for enda et positivt svar, det betyr mye :Heartred jeg håper ultralyd I morgen kan gi meg mer svar på hvorfor jeg blør. Har også vært gjennom en SA, så da blir man jo veldig oppmerksom på disse blødningene.

KTusen takk for enda et positivt svar, det betyr mye :Heartred jeg håper ultralyd I morgen kan gi meg mer svar på hvorfor jeg blør. Har også vært gjennom en SA, så da blir man jo veldig oppmerksom på disse blødningene.
Jeg våknet til mye blod i trusa og på papir på søndag. Ultralyd mandag viste helt frisk foster. Legen sa at så lenge man ikke har vondt, så går det ofte bra med blødninger :Heartpink

Takk for betryggende svar:HeartredBooket meg inn på privat ultralyd i morgen, jeg orker ikke gå å tenke noe mer på det. Så får vi krysse fingrene for at alt er supert :Heartred synd ikke mannen får blitt med, men det får gå denne gangen:laughing002
Du har vel vært på UL? Hvordan gikk det? :Heartred

Nå er jeg syk for andre gang på 2 uker med bihulebetennelse og igang med ny pencillin kur..fikk bivirkninger og spydde med diare...Fikk bytte merke og levde på Cola og kjeks en hel dag men får spise mer idag. Er svimmel da...
Begynner å bli bekymret for lille i magen da jeg har vært skikkelig dårlig i to omganger nå. Er 11+6 idag og skal på ultralyd 22.Januar, må si jeg er veldig spent på om dette går bra

Nå er jeg syk for andre gang på 2 uker med bihulebetennelse og igang med ny pencillin kur..fikk bivirkninger og spydde med diare...Fikk bytte merke og levde på Cola og kjeks en hel dag men får spise mer idag. Er svimmel da...
Begynner å bli bekymret for lille i magen da jeg har vært skikkelig dårlig i to omganger nå. Er 11+6 idag og skal på ultralyd 22.Januar, må si jeg er veldig spent på om dette går bra
Den lille tar alt den trenger fra lagrene i kroppen din :Heartred selv om du ikke har fått i deg så mye i de to sykdomsperiodene har nok plommen det fint, den trenger heldigvis ikke så mye i starten når den er så liten. Krysser fingrene for at det går fint med dere begge to, god bedring:Heartred

Back
Topp