Ååå for en lettelse det må ha vært, gratulerer så myeAlt så bra ut denne gangen. Målte 7+0 (en dag mindre enn hva jeg har regnet meg frem til selv). Bankende hjerteHåper alt går like bra hos deg!!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå for en lettelse det må ha vært, gratulerer så myeAlt så bra ut denne gangen. Målte 7+0 (en dag mindre enn hva jeg har regnet meg frem til selv). Bankende hjerteHåper alt går like bra hos deg!!
![]()

Ja det var helt nydelig! På vei bort brakk jeg meg av stress og nervøsitet, på vei ut gjorde jeg det også, men da fordi jeg var så giret og gladÅåå for en lettelse det må ha vært, gratulerer så mye![]()
![]()
![]()
Va forberedt på det verste helt frem til det viste en liten reke der inne, og da klarte jeg endelig å få pustet lettet ut 
Så kjekk beskjed å få, bra alt stod bra tilAlt så bra ut denne gangen. Målte 7+0 (en dag mindre enn hva jeg har regnet meg frem til selv). Bankende hjerteHåper alt går like bra hos deg!!
![]()
Det er vel sånn med graviditetstester at de kan bli «mettet» på hcg og derfor vise svakere. Spesielt hvis man er såpass langt på vei. Og at hvis man da blander urin 50/50 med vann at de blir sterkere. The hook effect tror jeg det heter. Om du har strimmeltester går det jo an å prøve å se.Jeg er i dag 7+0. Veldig ømme pupper og lugging/murringer av og på. Har litt menssmerter, men det husker jeg at jeg hadde forrige svangerskap så har ikke vært så bekymret. Ellers veldig trøtt og litt mer sulten.
I dag følte jeg veldig for å ta en digital test fordi jeg gjerne ville se 3+ noe jeg burde nå. Kunne ønske jeg ikke gjorde det for den viste 2-3Betyr det at det er over?

Det er mange som aldri får 3+. Håper det er tilfelle hos deg. Kanskje du har anledning til å måle hcg hos legen?Jeg er i dag 7+0. Veldig ømme pupper og lugging/murringer av og på. Har litt menssmerter, men det husker jeg at jeg hadde forrige svangerskap så har ikke vært så bekymret. Ellers veldig trøtt og litt mer sulten.
I dag følte jeg veldig for å ta en digital test fordi jeg gjerne ville se 3+ noe jeg burde nå. Kunne ønske jeg ikke gjorde det for den viste 2-3Betyr det at det er over?
Jeg tok clear blue digital på fredag, da var jeg 5+1, men hadde så sterke tester at jeg trodde jeg skulle få 3+. Fikk bare 2-3 jeg også, og har forstått at de digitale skal slå ut på cirka 2700 i hcg. Jeg tok blodprøve samme dag som viste 4100 i hcg, så ikke stol blindt på de testeneJeg er i dag 7+0. Veldig ømme pupper og lugging/murringer av og på. Har litt menssmerter, men det husker jeg at jeg hadde forrige svangerskap så har ikke vært så bekymret. Ellers veldig trøtt og litt mer sulten.
Jeg burde fått 3+ med så høy hcg, så nå har ikke jeg tatt fler i håp om å få 3+.
Første måling var torsdag formiddag 16DPO(4+2) på 386 i hCG, dagens måling mandag 20DPO(4+6) på 1200 i hCG
Ny måling torsdag 23DPO(5+2) morgenTakk for svar! Jeg får bare vente å se hva som skjer.Det er vel sånn med graviditetstester at de kan bli «mettet» på hcg og derfor vise svakere. Spesielt hvis man er såpass langt på vei. Og at hvis man da blander urin 50/50 med vann at de blir sterkere. The hook effect tror jeg det heter. Om du har strimmeltester går det jo an å prøve å se.
Ellers tror jeg det er flere som aldri har fått 3+, men at ting fremdeles er bra der inne![]()
Husk at hCG stiger i blodet først, og at det er lavere verdier i urin! Sier ikke at man skal stole blindt på testene nei, men man kan fint ha 2700 i hCG i blod, også tar det kanskje noen dager før et nivået er 2700 i urinen. Det kan være forklaringen i ditt tilfelle!Jeg tok clear blue digital på fredag, da var jeg 5+1, men hadde så sterke tester at jeg trodde jeg skulle få 3+. Fikk bare 2-3 jeg også, og har forstått at de digitale skal slå ut på cirka 2700 i hcg. Jeg tok blodprøve samme dag som viste 4100 i hcg, så ikke stol blindt på de testeneJeg burde fått 3+ med så høy hcg, så nå har ikke jeg tatt fler i håp om å få 3+.
Fastlegen min er dessverre ganske håpløs, men kanskje jeg tar en tur på fürst. Eventuelt bestiller en ultralyd privat. Får bare se hva som skjer. En del menssmerter i korsryggen ikveld og i går kveld. Krysser alle fingre og tær for at det går braDet er mange som aldri får 3+. Håper det er tilfelle hos deg. Kanskje du har anledning til å måle hcg hos legen?![]()
Burde bare latt være å teste vi får håpe det ikke betyr noe og at det fremdeles går riktig vei. Jeg vurderer en privat ul i morgen evt en blodprøve bare for å få det sjekket.Jeg tok clear blue digital på fredag, da var jeg 5+1, men hadde så sterke tester at jeg trodde jeg skulle få 3+. Fikk bare 2-3 jeg også, og har forstått at de digitale skal slå ut på cirka 2700 i hcg. Jeg tok blodprøve samme dag som viste 4100 i hcg, så ikke stol blindt på de testeneJeg burde fått 3+ med så høy hcg, så nå har ikke jeg tatt fler i håp om å få 3+.
Krysser fingrene for degBurde bare latt være å teste vi får håpe det ikke betyr noe og at det fremdeles går riktig vei. Jeg vurderer en privat ul i morgen evt en blodprøve bare for å få det sjekket.

Det kan det jo riktig nok være jaHusk at hCG stiger i blodet først, og at det er lavere verdier i urin! Sier ikke at man skal stole blindt på testene nei, men man kan fint ha 2700 i hCG i blod, også tar det kanskje noen dager før et nivået er 2700 i urinen. Det kan være forklaringen i ditt tilfelle!![]()

Uff forstår at det er stressende for deg , håper det sitter!Sist graviditet bekymret jeg meg veldig lite, men denne gangen er jeg full av bekymringer allerede.. tok en hcg for over en uke siden og tok ny i dag bare for å se at den stiger! Får svar i morgen!
Går på progesteron denne gangen på grunn av kort livmorhals, og blir et risikosvangerskap denne gangen med tanke på senabort/for tidlig fødsel. Tenker mye på det og håper virkelig alt går bra! I tillegg er jev anbefalt å få barn så fort som mulig og fjerne livmor etterpå så er veldig press på at denne sitter![]()
Mandag formiddag var den på 1200 i hCG, og idag var den på akkurat 3000

Åh, lykke tilAngrer litt på at jeg bestilte ultralyd til i dag, har bare lyst til å leve i gravidbobla mi![]()