Bekymringstråd

Ja men det som stresset meg var at de ikke hadde doblet seg. Så jeg prøvde bare og berolige meg med å få en test som var liiiitt bedre :p derfor så mange tester. :)
Nå er pulsen oppe igjen til 62! På natten. Haha så det føles litt bedre ut selv om eg ikkje har fått sove noe skikkelig inatt :p bodybatteri på 29!! Og en 8 åring som har komt inn 4 ganger på 30 min fordi hun ikkje får sove…. Så gikk bonuspappan opp tilslutt men nå får ikke jeg sove for jeg bare venter på han.. tror eg må bare stå opp. Hehe sulten er eg og :p
Haha ok ok, vi får bare huske på at testene ikke er ment for det formålet :playful:

Huff kjip natt.. sto du opp tilslutt? Jeg har hatt min beste natt på ganske lenge :drunken_smilie

MA var oppdaget i uke 7+noe, SA kom rett etter "kjemisk-grensen" uke 5+noe. Så heldigvis tidlige! Etter jeg ser hjerte på ul så kommer jeg til å føle meg ganske trygg!
Så leit høre, men samtidig bra at det skjedde såpass tidlig:Heartpink ja det blir godt å ha den første ultralyden bare for å se at det er noe inni der og at hjertet slår

Ja. Hehe. Jeg har bare ikke visst det før at de ikke kan brukes sånn: siden man ser jo alle gjør det :) ja jeg gjorde det :/ haha
Så digg at du har fått sove så godt!!❤️ var sikkert god karma :D haha
Nei vet.. og jeg gjør det jo selv også.. men det er lett å bli kokko av. Hvis du vil ha mer sjelero kan du jo ta blodprøve hos fastlegen og måle hcg der?

Haha ja det var veldig godt å endelig få en bra natt :drunken_smilie

Nei vet.. og jeg gjør det jo selv også.. men det er lett å bli kokko av. Hvis du vil ha mer sjelero kan du jo ta blodprøve hos fastlegen og måle hcg der?

Haha ja det var veldig godt å endelig få en bra natt :drunken_smilie
Har ringt og spurt faktisk. Skulle bare ønske jeg tenkte på det før. Skal på jobb 1145 og de må spørre legen og få svar :( så blir sikkert ikke da

Åhh da blir det eventuelt ikke før på mandag da?
Sikkert ikke, med mindre de ringer meg før jobb. Da kan jeg ta det på vei til jobb. ❤️ om det ikke går denne gangen gidder jeg ikke teste før IKM…. For dette er ikke noe gøy. Har ingen gledesfølelser nå. Bare trist. Trillet noen tårer isted og. Sa høyt til meg selv, jammen da blir det ingen baby da mens tårene bare trillet.. huff.. nei nå føler jeg at jeg må ta meg sammen igjen. Men vanskelig med en så dårlig natt bak seg :p

Noen som har mistet flere ganger og som synes det er vanskelig å «nullstille» og tenke at det kanskje går bra denne gangen? Siden jeg har mistet i samme tidsrom så er det som om jeg bare innstiller meg på å miste igjen. Jeg kan ta meg selv i å «glemme» at jeg er gravid og skyve det unna. Kjenner jeg er i skikkelig ubalanse og har på en måte lyst til å ikke forholde meg til graviditeten- samtidig som jeg er inne på forumet her, sjekker appene hver dag om utvikling osv. Det er som å bli dratt i forskjellige retninger hele tiden! Er redd for å bli «lurt» nok en gang og være naiv og tenke at det går bra :(

Sikkert ikke, med mindre de ringer meg før jobb. Da kan jeg ta det på vei til jobb. ❤️ om det ikke går denne gangen gidder jeg ikke teste før IKM…. For dette er ikke noe gøy. Har ingen gledesfølelser nå. Bare trist. Trillet noen tårer isted og. Sa høyt til meg selv, jammen da blir det ingen baby da mens tårene bare trillet.. huff.. nei nå føler jeg at jeg må ta meg sammen igjen. Men vanskelig med en så dårlig natt bak seg :p
Noen som har mistet flere ganger og som synes det er vanskelig å «nullstille» og tenke at det kanskje går bra denne gangen? Siden jeg har mistet i samme tidsrom så er det som om jeg bare innstiller meg på å miste igjen. Jeg kan ta meg selv i å «glemme» at jeg er gravid og skyve det unna. Kjenner jeg er i skikkelig ubalanse og har på en måte lyst til å ikke forholde meg til graviditeten- samtidig som jeg er inne på forumet her, sjekker appene hver dag om utvikling osv. Det er som å bli dratt i forskjellige retninger hele tiden! Er redd for å bli «lurt» nok en gang og være naiv og tenke at det går bra :(
Det blir jo en form for beskyttelsesmekanisme det der.. som jeg også kjenner veldig på selv. Vanskelig å være rasjonell, men jeg prøver å tenke at dersom det blir en ny kjemisk eller senere en ma/sa så er det faktisk ikke noe jeg får gjort med det fra eller til. Det skjer det som skjer. Og så prøve å bare nyte at vi er gravide i dag. Mest sannsynlig også i morgen og dagen etter det og hele veien til juni og fødsel :Heartpink Vi må velge å tenke positivt :Heartpink

Det blir jo en form for beskyttelsesmekanisme det der.. som jeg også kjenner veldig på selv. Vanskelig å være rasjonell, men jeg prøver å tenke at dersom det blir en ny kjemisk eller senere en ma/sa så er det faktisk ikke noe jeg får gjort med det fra eller til. Det skjer det som skjer. Og så prøve å bare nyte at vi er gravide i dag. Mest sannsynlig også i morgen og dagen etter det og hele veien til juni og fødsel :Heartpink Vi må velge å tenke positivt :Heartpink
Du er god du!!! ❤️

Jeg har. Men har også veldig liten sjans for å bli gravid uten for jeg har lutealfase på 5-8 dager naturlig. Så hos meg ser det ut som en klassisk lutealfase/progesteronsvikt.
Oi det var kort lutealfase! Hva går du på forresten og hvor lenge? Jeg går selv på utrogestan. Glad for det, samtidig så grugleder jeg meg til å slutte med det også

Oi det var kort lutealfase! Hva går du på forresten og hvor lenge? Jeg går selv på utrogestan. Glad for det, samtidig så grugleder jeg meg til å slutte med det også
Utrogestan jeg også, men tar de perorale tablettene. 200mg morgen og kveld. Digg å slippe sånn gris med de vaginale :hilarious: første svangerskap gikk jeg på crinone, og andre på lutinus.

Utrogestan jeg også, men tar de perorale tablettene. 200mg morgen og kveld. Digg å slippe sånn gris med de vaginale :hilarious: første svangerskap gikk jeg på crinone, og andre på lutinus.
Åhh heldig! De vaginale er litt slitsomme altså :shy: :dance008

Har du fått beskjed om hvor lenge du skal gå på de? Jeg fikk beskjed om uke 7-8, men har jo egentlig lyst til å bare fortsette til uke 12 liksom..

Back
Topp