Bekymringstråd

Jeg er jo bare 4+1. kjennes ikke ut som det skal gå bra. IKM forventet i morgen. Men ingen tegn til mensen heller.

Jeg vet, det er sååå vanskelig! Min rekke er MA-baby-SA-baby-kjemisk-gravid. Jeg har også studert tester, testet masse, prøvd å få ro i sjela ved å se om tester øker osv. Det er så vanskelig å stole på kroppen når du føler den har sviktet før. Samtidig blir man så unødig bekymret når testene ikke øker perfekt, man oversender alt og stresser masse. Og testene er jo ikke laget for å vise stigning! Den eneste som er det, er clearblue digital ukesindikator og den suuuuger! Har sett så mange eksempler på at den ikke øker i takt med det reele hcg nivået i blodprøver. Altså min ble ikke 3+ selv om jeg hadde hcg langt over grensa til der den mener den skal vise 3+...
Åh du har vært igjennom noen runder da ja :sorry: Skjønner godt at tankekjøret går:Heartpink

Når kom SA’en om jeg kan spørre? I hvilken uke?

Oi jeg visste ikke at testene var SÅ ustabile. Men det er faktisk godt å vite om så man ikke ser seg helt blinde på dem!

Takk det var ett veldig godt råd! Takk! Om jeg får en god test i morgen skal eg klare og ha en liten pause. Men nå føler jeg det virkelig bare går nedover :/ trodde man kunne følge med på denne måten siden alle gjør det. Ikke tenkt over før at man ikke skal gjøre det hehe
Jeg er jo bare 4+1. kjennes ikke ut som det skal gå bra. IKM forventet i morgen. Men ingen tegn til mensen heller.
Hva er det som gjør at du ikke tror det går bra - sett bort i fra testene dine og pulsmåling?

Testen du la ut liknet forresten ganske mye på min da jeg var 1 dag før deg:dance008

Hva er det som gjør at du ikke tror det går bra - sett bort i fra testene dine og pulsmåling?

Testen du la ut liknet forresten ganske mye på min da jeg var 1 dag før deg:dance008
Tror nok det er det at jeg ikke ser en økning. Heller det motsatte. At de blir svakere. Så da tenker jeg at da kan det jo ikke gå bra? Har jo sett mange som mister som deler testene sine som blir svakere og svakere
Vetsje koffor eg føler meg så negativ. Beklager det. Er jo sikkert veldig hormonell og. Har nesten ikke sovet noe særlig denne uken :p

Tror nok det er det at jeg ikke ser en økning. Heller det motsatte. At de blir svakere. Så da tenker jeg at da kan det jo ikke gå bra? Har jo sett mange som mister som deler testene sine som blir svakere og svakere
Vetsje koffor eg føler meg så negativ. Beklager det. Er jo sikkert veldig hormonell og. Har nesten ikke sovet noe særlig denne uken :p
Veldig kjekt og se at testen din var så lik da ❤️❤️ tusen takk for at du svarer meg, det hjelper litt altså ❤️❤️
Åhh jeg skjønner.. Har du et bilde med alle testene til sammenlikning? Jeg trodde ikke jeg hadde noen videre økning jeg heller før jeg så de samlet. (Selv om man egentlig ikke skal gjøre det da )

Jeg skjønner fortvilelsen din og at du er bekymret :sorry: :Heartpink Du kjenner kroppen din best, men jeg håper alt er som det skal og at det ikke blir en kjemisk :Heartpink

Åhh jeg skjønner.. Har du et bilde med alle testene til sammenlikning? Jeg trodde ikke jeg hadde noen videre økning jeg heller før jeg så de samlet. (Selv om man egentlig ikke skal gjøre det da )

Jeg skjønner fortvilelsen din og at du er bekymret :sorry: :Heartpink Du kjenner kroppen din best, men jeg håper alt er som det skal og at det ikke blir en kjemisk :Heartpink
Kan prøve og samle de litt i morgen :)
Skulle ønske jeg skjønte kroppen enda mer. Jeg er jo en veldig overvetenkende person. Så her kan det hende hodet tuller mer med meg enn jeg klarer og skjønne. Også hormoner i tillegg. Tusen takk for støttende ord!! ❤️❤️❤️❤️

Kan prøve og samle de litt i morgen :)
Skulle ønske jeg skjønte kroppen enda mer. Jeg er jo en veldig overvetenkende person. Så her kan det hende hodet tuller mer med meg enn jeg klarer og skjønne. Også hormoner i tillegg. Tusen takk for støttende ord!! ❤️❤️❤️❤️
Jeg så du har premom, du kan jo legge de inn der evt :Heartpink

Skulle bare mangle - neste gang er det meg :nailbiting::sad015:Heartpink

Her var kvelden med og :p
Hmm men dette tror jeg beviser poenget om at man ikke kan bruke testene til å måle fremgang. Du har jo den berg og dalbanen! Tror jeg må bli streng og si at du må legge testene fra deg :laughing002

Edit: Stigningen fordobler seg vel også bare annenhver dag? Mens du tar 3 tester om dagen

Hmm men dette tror jeg beviser poenget om at man ikke kan bruke testene til å måle fremgang. Du har jo den berg og dalbanen! Tror jeg må bli streng og si at du må legge testene fra deg :laughing002

Edit: Stigningen fordobler seg vel også bare annenhver dag? Mens du tar 3 tester om dagen
Ja men det som stresset meg var at de ikke hadde doblet seg. Så jeg prøvde bare og berolige meg med å få en test som var liiiitt bedre :p derfor så mange tester. :)
Nå er pulsen oppe igjen til 62! På natten. Haha så det føles litt bedre ut selv om eg ikkje har fått sove noe skikkelig inatt :p bodybatteri på 29!! Og en 8 åring som har komt inn 4 ganger på 30 min fordi hun ikkje får sove…. Så gikk bonuspappan opp tilslutt men nå får ikke jeg sove for jeg bare venter på han.. tror eg må bare stå opp. Hehe sulten er eg og :p

Bekymret for prematur fødsel igjen..
Fødte i uke 34+6 sist. Ble aldri konkludert med årsak, men jeg mistenker selv at det var livmorhalsen som sviktet, for hadde ikke vondt fra 0-9 cm.. Ble konisert 1,5 år før fødsel. Må vel uttrykke bekymring til jordmor og håpe på ekstra oppfølging denne gangen.

Åh du har vært igjennom noen runder da ja :sorry: Skjønner godt at tankekjøret går:Heartpink

Når kom SA’en om jeg kan spørre? I hvilken uke?

Oi jeg visste ikke at testene var SÅ ustabile. Men det er faktisk godt å vite om så man ikke ser seg helt blinde på dem!
MA var oppdaget i uke 7+noe, SA kom rett etter "kjemisk-grensen" uke 5+noe. Så heldigvis tidlige! Etter jeg ser hjerte på ul så kommer jeg til å føle meg ganske trygg!

Back
Topp