Jeg er jo bare 4+1. kjennes ikke ut som det skal gå bra. IKM forventet i morgen. Men ingen tegn til mensen heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh du har vært igjennom noen runder da jaJeg vet, det er sååå vanskelig! Min rekke er MA-baby-SA-baby-kjemisk-gravid. Jeg har også studert tester, testet masse, prøvd å få ro i sjela ved å se om tester øker osv. Det er så vanskelig å stole på kroppen når du føler den har sviktet før. Samtidig blir man så unødig bekymret når testene ikke øker perfekt, man oversender alt og stresser masse. Og testene er jo ikke laget for å vise stigning! Den eneste som er det, er clearblue digital ukesindikator og den suuuuger! Har sett så mange eksempler på at den ikke øker i takt med det reele hcg nivået i blodprøver. Altså min ble ikke 3+ selv om jeg hadde hcg langt over grensa til der den mener den skal vise 3+...
Skjønner godt at tankekjøret går
Takk det var ett veldig godt råd! Takk! Om jeg får en god test i morgen skal eg klare og ha en liten pause. Men nå føler jeg det virkelig bare går nedover :/ trodde man kunne følge med på denne måten siden alle gjør det. Ikke tenkt over før at man ikke skal gjøre det hehe
Hva er det som gjør at du ikke tror det går bra - sett bort i fra testene dine og pulsmåling?Jeg er jo bare 4+1. kjennes ikke ut som det skal gå bra. IKM forventet i morgen. Men ingen tegn til mensen heller.

Tror nok det er det at jeg ikke ser en økning. Heller det motsatte. At de blir svakere. Så da tenker jeg at da kan det jo ikke gå bra? Har jo sett mange som mister som deler testene sine som blir svakere og svakereHva er det som gjør at du ikke tror det går bra - sett bort i fra testene dine og pulsmåling?
Testen du la ut liknet forresten ganske mye på min da jeg var 1 dag før deg![]()
Veldig kjekt og se at testen din var så lik daHva er det som gjør at du ikke tror det går bra - sett bort i fra testene dine og pulsmåling?
Testen du la ut liknet forresten ganske mye på min da jeg var 1 dag før deg![]()
Tror nok det er det at jeg ikke ser en økning. Heller det motsatte. At de blir svakere. Så da tenker jeg at da kan det jo ikke gå bra? Har jo sett mange som mister som deler testene sine som blir svakere og svakere
Vetsje koffor eg føler meg så negativ. Beklager det. Er jo sikkert veldig hormonell og. Har nesten ikke sovet noe særlig denne uken![]()
Åhh jeg skjønner.. Har du et bilde med alle testene til sammenlikning? Jeg trodde ikke jeg hadde noen videre økning jeg heller før jeg så de samlet. (Selv om man egentlig ikke skal gjøre det da )Veldig kjekt og se at testen din var så lik datusen takk for at du svarer meg, det hjelper litt altså
![]()
Du kjenner kroppen din best, men jeg håper alt er som det skal og at det ikke blir en kjemisk 
Kan prøve og samle de litt i morgenÅhh jeg skjønner.. Har du et bilde med alle testene til sammenlikning? Jeg trodde ikke jeg hadde noen videre økning jeg heller før jeg så de samlet. (Selv om man egentlig ikke skal gjøre det da )
Jeg skjønner fortvilelsen din og at du er bekymret![]()
Du kjenner kroppen din best, men jeg håper alt er som det skal og at det ikke blir en kjemisk
![]()
Jeg så du har premom, du kan jo legge de inn der evtKan prøve og samle de litt i morgen
Skulle ønske jeg skjønte kroppen enda mer. Jeg er jo en veldig overvetenkende person. Så her kan det hende hodet tuller mer med meg enn jeg klarer og skjønne. Også hormoner i tillegg. Tusen takk for støttende ord!!![]()

Ja men jeg syns Premom måler litt rartJeg så du har premom, du kan jo legge de inn der evt
Skulle bare mangle - neste gang er det meg![]()
Jeg så du har premom, du kan jo legge de inn der evt
Jeg så du har premom, du kan jo legge de inn der evt
Ja men jeg syns Premom måler litt rartså stoler ikke helt på den. Men du mente kanskje bildene
Ja vi får være der for hverandre![]()
Her var kvelden med ogJeg så du har premom, du kan jo legge de inn der evt
Åhh det skjønner jegEr så bekymret for mye utflod og litt brunt i utfloden!:/
Begynte det i dag?Hmm men dette tror jeg beviser poenget om at man ikke kan bruke testene til å måle fremgang. Du har jo den berg og dalbanen! Tror jeg må bli streng og si at du må legge testene fra degHer var kvelden med og![]()

Ja, det begynte i dag. Men ikke hver gang. Det har vært to ganger i dag!Åhh det skjønner jegBegynte det i dag?
Tror ikke det er helt uvanligJa, det begynte i dag. Men ikke hver gang. Det har vært to ganger i dag!
Håper det blir med det!Ja men det som stresset meg var at de ikke hadde doblet seg. Så jeg prøvde bare og berolige meg med å få en test som var liiiitt bedreHmm men dette tror jeg beviser poenget om at man ikke kan bruke testene til å måle fremgang. Du har jo den berg og dalbanen! Tror jeg må bli streng og si at du må legge testene fra deg
Edit: Stigningen fordobler seg vel også bare annenhver dag? Mens du tar 3 tester om dagen
MA var oppdaget i uke 7+noe, SA kom rett etter "kjemisk-grensen" uke 5+noe. Så heldigvis tidlige! Etter jeg ser hjerte på ul så kommer jeg til å føle meg ganske trygg!Åh du har vært igjennom noen runder da jaSkjønner godt at tankekjøret går
Når kom SA’en om jeg kan spørre? I hvilken uke?
Oi jeg visste ikke at testene var SÅ ustabile. Men det er faktisk godt å vite om så man ikke ser seg helt blinde på dem!