Bekymringstråd

Litt blod etter sengekos i formiddag, håper det gir seg i løpet av natten. Vurderer sterkt å bli totalavholds til februar 2026 om dette går bra for nå er jeg så redd selv om jeg vet man kan blø etter sengevals :smiley-angelic001
Skjønner deg kjempegodt! Uansett om man vet at det mest sannsynlig ikke er av noe betydning, får man jo panikk av å se blod :nailbiting: I hvert fall om man har mistet før :(
Men det står heldigvis overalt at det er vanlig med blødninger etter sex ❤️

Ny blødning idag. Friskt blod og slim...forhåpentligvis helt ufarlig, men blir bekymret nok en gang. Ikke fått time til UL enda, håper enda det blir snarest mulig. Kan ikke gå sånn helt til juni :arghh: :bag:

Ny blødning idag. Friskt blod og slim...forhåpentligvis helt ufarlig, men blir bekymret nok en gang. Ikke fått time til UL enda, håper enda det blir snarest mulig. Kan ikke gå sånn helt til juni :arghh: :bag:
Krysser fingrene for deg og håper at det gir seg! :Heartred

Så kjipt! :sorry: Håper det ikke er noe, men forstår om du er bekymret. Leit at du ikke får deg time for å sjekke...

Bare glem det.. kom mer friskt blod nå. Håper det ikke er starten på noe :sad010 Har ikke gjort noen aktiviteter idag som typisk kan framprovosere blødninger..
Så ubehagelig.. håper bare du fikk noe rift ellernoe. For det kan jo skje, veldig følsomt skjedeveggen nå.. Håper virkelig blødningen stopper snart :oops:

Bare glem det.. kom mer friskt blod nå. Håper det ikke er starten på noe :sad010 Har ikke gjort noen aktiviteter idag som typisk kan framprovosere blødninger..
Stor klem til deg :Heartred Krysser virkelig fingrene for at det er en ufarlig blødning, selv om det kom mer:Heartred

Så ubehagelig.. håper bare du fikk noe rift ellernoe. For det kan jo skje, veldig følsomt skjedeveggen nå.. Håper virkelig blødningen stopper snart :oops:
Stor klem til deg :Heartred Krysser virkelig fingrene for at det er en ufarlig blødning, selv om det kom mer:Heartred
Håper virkelig det bare er noe uskyldig❤️
Det håper jeg også :Heartred Får bare se an natten og morgenen. Skal kontakte legen og få han til å pushe på gyn.avd, så jeg endelig får meg en UL. Helst i morgen eller onsdag:bag:

Det håper jeg også :Heartred Får bare se an natten og morgenen. Skal kontakte legen og få han til å pushe på gyn.avd, så jeg endelig får meg en UL. Helst i morgen eller onsdag:bag:
Off krysser fingrene :Heartred
Kommer du ikke igjennom til de hvis du ringer direkte?

Off krysser fingrene :Heartred
Kommer du ikke igjennom til de hvis du ringer direkte?
Har ikke turt å ringe de direkte, for de sier bestandig at fastlegen må sende henvisning... noe han har gjort, men de er ufattelig treige på å gi tilbakemelding.

Har ikke turt å ringe de direkte, for de sier bestandig at fastlegen må sende henvisning... noe han har gjort, men de er ufattelig treige på å gi tilbakemelding.
Får komme inn på UL kl 15:30 :Heartred Så nå er jeg fryktelig spent på hva vi ser der inne :bag:
Skjønner deg. Har vært heldig med de jeg har vært i snakk med. Men det kan sikkert variere veldig hvor rund i kantene de er.

Sååå bra at du kommer inn i dag og kan få litt svar! Krysser fingrene for deg :Heartred

Back
Topp