Bekymringstråd

Hadde en PTUL da jeg var ca. 7+5. Gynekologen målte embryoet til 8+2 og alt var bra. I dag er jeg 11+5 (forholder meg fortsatt til egen utregning). OTUL i overmorgen. Ikke råd til å fly privat hele tiden, og det skal jo være lavere sjanse for MA når man har sett bankende hjerte i uke 8, men... I fjor hadde jeg en MA som ble oppdaget 11+3 der embryo ble målt til 8 uker. Ingen forvarsler, men da var jeg ikke på noen ultralyder før det heller.

Har alltid hatt ganske lette svangerskap, så jeg kan liksom ikke henge meg opp i manglende symptomer heller...
Skjønner godt uroen :Heartpink Hadde selv en MA som ble oppdaget 12+2, men målt til uke 8 en gang. Men - det går jo helst bra! Satser på en finfin OTUL i overimorgen :love2
 
Takk, men her gikk det galt, dessverre. Trengte ingen legetime for å konstatere det...
Å nei :( Så utrolig trist. Føler veldig med deg og tenker på deg :Heartpink Det er en fryktelig opplevelse. Ta godt vare på deg selv i tiden som kommer :Heartpink
 
Baby har det fortsatt fint ❤️ Fikk se skikkelig armer og bein idag.
Des er hematomet blitt bittelitt større, slik at jeg må ta det mer med ro. Ikke samleie, ikke tunge løft eller brå bevegelser. Skal snakke med leder i morgen, for jeg jobber som sykepleier, og min jobb er mye av det jeg ikke skal gjøre..
 
Baby har det fortsatt fint ❤️ Fikk se skikkelig armer og bein idag.
Des er hematomet blitt bittelitt større, slik at jeg må ta det mer med ro. Ikke samleie, ikke tunge løft eller brå bevegelser. Skal snakke med leder i morgen, for jeg jobber som sykepleier, og min jobb er mye av det jeg ikke skal gjøre..
Burde kanskje sykemeldes? :Heartred Godt det er bra med lille :Heartred :love017
 
I dag føler jeg meg skikkelig kvalm, svimmel, hodepine og rett og slett dårlig. Er midt i eksamensperiode og har min største eksamen i morgen. Skulle virkelig ha gått over notatene mine og lest enda litt mer, men jeg må rett og slett bare ligge på et kaldt rom akkurat nå. Håper virkelig ikke jeg er sånn i morgen.
 
I dag føler jeg meg skikkelig kvalm, svimmel, hodepine og rett og slett dårlig. Er midt i eksamensperiode og har min største eksamen i morgen. Skulle virkelig ha gått over notatene mine og lest enda litt mer, men jeg må rett og slett bare ligge på et kaldt rom akkurat nå. Håper virkelig ikke jeg er sånn i morgen.
Uff, håper det hjelper litt med hvile! :Heartred
 
Back
Topp