Bekymringer

lilleknøttet

Forelsket i forumet
Med graviditeten har jeg desverre begynt å bli så bekymret. Det er PLAGSOMT! [:@] F.eks. så ble jeg bedt til ei venninne i Drammen. Men;tanken på at noe skal gå galt nå i innspurten gjorde at jeg takket nei. Huff, tenkte på en time i bilen og muligheten for å kræsje.... Føler meg rar når jeg tenker sånn, og håper det går over.[8|] Tror jeg må herdes litt når ungen kommer, så jeg ikke blir helt pingle! Er bekymret for at fødselen skal gå bra, er bekymret for tanken på krybbedød....[:'(] Og jeg som ser på meg selv som den optimisten til vanlig... dette er liksom ikke meg.

Du er ikke alene... Du får trøste deg med det.
Jeg jobber på tog, og plutselig en dag var jeg livredd for å ta toget (ENDA jeg VET hvor trygt det er).

Vi er noen merkelig dyr av og til... hehe [:D]

Hadde det som deg, og jordmor sa at det virket som jeg begynte å få en svangerskapsdepresjon nå på slutten. Da hun sa det skjønte jeg hva jeg hadde drevet med de siste ukene, så jeg klarte og lalle meg ut av depresjonen.

Anbefaler deg å snakke med noen om det, så du ikke blir sittene inne med alt så det ikke bygger og bygger seg opp.

Lykke til videre. Dette kommer til å kjempebra!

Tror nok det er mange som har det slik.... Jeg er livredd for at noe skal skje med meg eller sambo. Har også tenkt mye på krybbedød, dødfødsel osv.
Tror nok dette kommer av at vi er i ferd med å sette et nytt liv til verden, og vi elsker det lille knøttet ubeskrivelig høyt (tilogmed før h*n er født) og ønsker at h*n skal få et "perfekt" liv!! Det er nok bare morsinnstingtet som setter inn.

Kjenner meg godt igjen i det dere skriver. Jeg er veldig bekymret for at noe skal skje med pappan til babien hver gang han er ute. Tenker også masse på dødfødsel og krybbedød og sånne ting. Det er ikke noe moro [&:]

Takk for svar [:)] Det hjelper litt å lufte det her kjenner jeg. Godt at jeg ikke er alene om å tenke sånn. Men; jeg vokter meg for å bli en overbeskyttende hønemor. Ligger litt i margen på meg, for mora mi er nok sånn enda.... (i beste mening selvsagt [8|])

Vi er nok noe mer bekymret enn vanlig noen og enhver... Men vi får prøve å tenke på at med de aller fleste går dette veldig bra! Det gjør nok det med oss også! Er mest bekymret for at sambo ikke er hjemme når ting begynner å skje. Tror nok at jeg ligger an til å bli litt pysete når riene setter inn, så trenger jeg han...

Back
Topp