Hvordan gikk det?i dag.. Gruer meg, det ser ut som at testene har vært litt svakere et par dager nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?i dag.. Gruer meg, det ser ut som at testene har vært litt svakere et par dager nå
Hvordan gikk det?
Tidlige tester er sensitive for 5 eller vanligste er vel 10 mlU. Vanlige er sensitive for 25 mlU. Så da blir de jo svakere. Syns å ha lest flere som ikke får 3+ før seinere enn deg, 6+0. Bare å ringe legen. Håper de tar deg raskt inn for en blodprøve. Ikke godt å gå og bekymre seg sånn.
Ingen konklusjon, «vente og se».
Fortsatt gravid, men det vi så var mindre en det burde vært 6+3, normalt for ca en uke tidligere. Hun sa det kunne være forsinket vekst.
Hcg var 1300 i går, 911 mandag. Litt lav stigning, hadde forventa ca 1500 etter tidligere stigning. Kan altså ikke konkludere fra dette heller
Ny hcg mandag, ny UL torsdag. Evig lenge å vente! Tenker kanskje å ta en ny hcg hos fastlegen i morgen. Får vel ikke svaret før helga da..
Så ja, håp er ikke ute, men jeg er ikke optimist.
Ååå gladpus håper det går rette veien!! Krysser alt.. det er så kjedelig å vente sånn, man er liksom i limbo. sender en klemIngen konklusjon, «vente og se».
Fortsatt gravid, men det vi så var mindre en det burde vært 6+3, normalt for ca en uke tidligere. Hun sa det kunne være forsinket vekst.
Hcg var 1300 i går, 911 mandag. Litt lav stigning, hadde forventa ca 1500 etter tidligere stigning. Kan altså ikke konkludere fra dette heller
Ny hcg mandag, ny UL torsdag. Evig lenge å vente! Tenker kanskje å ta en ny hcg hos fastlegen i morgen. Får vel ikke svaret før helga da..
Så ja, håp er ikke ute, men jeg er ikke optimist.
Ååå gladpus håper det går rette veien!! Krysser alt.. det er så kjedelig å vente sånn, man er liksom i limbo. sender en klem
Ja men det hørtes ut som et lurt valg krysser alt jeg har for deg og spiraTakk
Haff, syns det blør mer i dag. Steken er ca den samme.
Tok ny prøve, men får ikke svar før over helga Legekontoret har begynt å sende til Oslo for analyse, ellers hadde se sikkert hatt tallet lokalt ila dagen.
Frustrerende med den ventinga, går med så mye energi på tanker og styr. Var i skikkelig dårlig form da jeg våkna i dag, så jeg har vært hjemme i dag. Vet ikke om det er gravidrelatert eller stressrelatert, men hadde fryktelig vondt i hodet og følte meg som en zombie.
Uff, så grusomt å gå sånn.. jeg syns det er ille nok med mine blødninger, en tror nok de er mindre enn dine. håper på det besteTakk
Tok ny prøve, men får ikke svar før over helga Legekontoret har begynt å sende til Oslo for analyse, ellers hadde se sikkert hatt tallet lokalt ila dagen.
Frustrerende med den ventinga, går med så mye energi på tanker og styr. Var i skikkelig dårlig form da jeg våkna i dag, så jeg har vært hjemme i dag. Vet ikke om det er gravidrelatert eller stressrelatert, men hadde fryktelig vondt i hodet og følte meg som en zombie.
Uff, sender gode tanker og håper det går riktig vei! Jeg har idag fått lyserosa utflod, og føler meg ikke bra. Det var jeg som skrev innlegget om ingefærshots idag også, så dette har bare gjort meg enda mer urolig. Greier ikke å riste den følelsen. Skal se om legen kan ta HCG-prøver. Håper du greier å slappe av nå i helga, selv om jeg forstår godt at denne ventingen er utrolig vanskelig.Takk