Bekymringer..

Det skal du ikke bekymre deg så mye over. Jeg endte (av medisinske grunner) på legevakt og til slutt føden på Ullevål på mandag. I taxien til sykehuset var det like før jeg sprakk av engstelser for legen på legevakt hadde skrevet at han "ikke hørte normal fosterlyd" :eek: Kom på føden på Ullevål, hvor utstyret og kompetansen var på topp, og de fant hjertelyd innen noen sekunder :) Hjertelyd kommer helt an på kompetanse, utstyr og (ikke minst) hvordan den lille ligger i magen :)

Når skal du til OUL?
Skal på OUL i starten av april, men siden jeg har så angst for at det er noe galt ble jeg henvist til sykehuset imorgen for å sjekke at alt er bra..

Skal på OUL i starten av april, men siden jeg har så angst for at det er noe galt ble jeg henvist til sykehuset imorgen for å sjekke at alt er bra..

Så bra at de faktisk gjør noe for å roe ned beskymrimgen din. Sånt liker jeg å høre.
Ønsker deg lykke til i morgen og gleder meg til å lese innlegget om at alt sto bra til, og at babyen sprelle rundt der inni ;) For jeg er nemlig sikker på at det er hva du får oppleve :D

Så bra at de faktisk gjør noe for å roe ned beskymrimgen din. Sånt liker jeg å høre.
Ønsker deg lykke til i morgen og gleder meg til å lese innlegget om at alt sto bra til, og at babyen sprelle rundt der inni ;) For jeg er nemlig sikker på at det er hva du får oppleve :D
Skal skrive en oppdatering om hvordan det gikk imorgen etter timen, tusen takk for all støtten!:-)

Back
Topp