Bekymringer

R_28

Glad i forumet
Kan ikke huske at jeg var så bekymret sist svangerskap.. Var på ul i uke 12, men nå synes jeg 1 mnd til oul er leenge å vente!

Hører så mange historier både her og på jobb om svangerskap som ikke har gått bra..

Hva gjør dere for å ikke gå rundt å tenke på det hele tiden?

Doppler ;)

Her er det omvendt, veldig rolig iforhold til sist :-) Her går dagene av seg selv da det er full skole og jobbing annenhver helg. Beste er å finne noe å gjøre på :-) Da flyr tida :-D

Jeg jobber hver dag og har ei på 2,5 år å ta meg av etterpå.. Så føler dgentlig at jeg har nok å gjøre :p

Hehe nei da er det vanskelig :-) Her går dagene fort pga skole, jobb og jentungen og kveldene flyr unna pga. jeg ser en serie eller to før jeg stuper trøtt i seng rundt 22-23 ;-)

Kan ikke huske at jeg var så bekymret sist svangerskap.. Var på ul i uke 12, men nå synes jeg 1 mnd til oul er leenge å vente!

Hører så mange historier både her og på jobb om svangerskap som ikke har gått bra..

Er såå enig!! Det er fryktelig irriterende å være bekymret for at noe skal gå galt hele tiden!

Enig, bruker alt for mye tid og energi på å bekymre meg :/

Back
Topp