Bekymringer!

sillymor

Betatt av forumet
Er det andre enn meg som bekymrer seg for om dette går galt. Jeg tenker at ingen har garanti for at det går bra selv om vi er så langt på vei som vi er. Det kan jo gå galt helt frem til siste dagen og på selve dagen også.. Jeg kjenner at jeg begynner å bli kjempe bekymret jeg. Nesten så jeg vil at han skal komme ut nå for jeg vet at han lever og har det bra og at han mest sannsynlig vil overleve om han ser dagens lys nå..
Huff.. ikke bra med alle disse bekymringene.

Uff ja jeg er redd men prøver å ikke tenke på det. Var hos jordmora i dag og snakket litt om fødsel og sånn, jag skal jo ha keisersnitt for at førstemann satt fast. Da fortalte hun om søstra si som var jordmor og hadde tatt imot et stort barn i helga men han døde for han satt fast[:(][:(][:(].
Jeg er så redd det skal sette igang før jeg datoen som jeg har fått keisersnitt

Tenker litt på det, men ikke så veldig... Er rimelig sikker på at jeg har ett friskt barn i magen med tanke på vanlig ul og 3d som jeg har tatt..

Eneste jeg tenker litt på innimellom, er selve fødselen. At noe skal gå galt der.. Og jeg har jo valgt å føde på fødestua også, ett stykke unna vanlig sykehus..

Men det kommer sikkert til å gå helt fint med alle sammen [:)]

var mere bekymra før, men kommer jo sånne tanker av og til da.
ikke noe godt å gå å bekymre seg.
så lenge de har sagt at alt ser bra ut på ul og hjertet slår bra og sånn så prøver jeg å roe meg med det.
men alt kan jo ske alle da...
vi får bare satse på det ikke blir oss...
går jo somregel bra, i de fleste tilfellene.
men det er de gangene det ikkeë går bra som man hører eller leser om som setter seg litt fast i tankene...

men satser på alt vil gå bra[;)]

Ja jeg prøver nå å si til meg selv at alt er jo bra med den lille. Alt tilsier jo det. Er på kontroll flere ganger i mnd ettersom jeg går til fastlege, jordmor og nå ullevål sykehus hvor jeg skal føde. Alle samme sier at han har det bra og på ullevål får vi se han også og da er det jo liv og alt såre vel.
Leste i ett blad i sta om en som mistet barnet sitt 48 timer før fødsel. Streptokokker var vist dødsårsaken. Det er sikkert den som har fått meg til å tenke.. nei ... dette skal gå bra jenter.. Vi kommer nok alle man til å føde friske og sunne babyer i juni.

prøver og ikke tenke så mye på det som kan gå galt tror jeg haddde ødelagt meg selv..
men bekymrer meg egentlig ganske mye......... men tenker for det meste positivt!

Kommer sånne tanker snikende innimellom, spesiellt hvis det gjør litt vondt magen og slikt. Men som regel er eg positiv[:D]

jeg tenker stort sett hele tiden at dette skal gå bra nå. eneste jeg er redd for er at morkaken skal løsne eller at hun skal få navlestrengen rundt halsen og sånn. men tenker veldig sjeldent på det, siden det omtrent aldri skjer!.)

Er litt bekymra, har vel egentlig vært det hele tiden. Men jeg prøver å tenke positivt og håper atl går bra. Regner med at hvis det skulle skje noe så får jeg støtte og hjelp fra familien og fra de som skal ta i mot tassen[:)]

Må nok tilstå at det av og til melder seg litt engstelse og bekymring her også ja. Men da er det slik som fruluna sier ; angst for at noe skal gå galt under fødselen.
Slike tanker er nok helt vanlige så...

MEN; er vel også ganske trygg på at det skal gå fint med oss alle sammen!
Vi har jo bare "sjarmøretappen" igjen nå - ikke lenge igjen!

Tanken streifer meg ganske ofte....

Jeg er helt sikker på at jeg har et friskt barn i magen jeg også, men jeg bekymrer meg for ting som at morkaka kan løsne, at barnet kan bli kvalt av navlestrengen osv......

Kan bli litt sprø av sånne tanker.... [8|]

Har en fetter som ble klemt litt på vei ut og som fikk en liten hjerne skade av det, han er litt anderledes.
Lille søstra hans(min kusine), fikk seg en trøkk hun oxo og fikk en litt under utviklet hypofyse noe som har påvirket lengde veksten hennes, så hun måtte gå på vekst hormoner for å komme over 1. 60.

Tenker litt på det av og til og det skremmer meg litt, så jeg håper ikke han har hastverk med å komme ut..

Back
Topp