Bekymringer og ul

Spirenummerfire

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
Jeg er 12+2 idag, og gått en stund med litt sånn ubehagelig følelse. Jeg har absolutt følt meg gravid, men av en grunn så føles dette svangerskapet helt annaledes enn de tre forrige. Og som om at noe ikke stemmer.

Igår var jeg på 12ukerskontroll til lege, og imorgen skal jeg på tul på sykehuset.
Jeg prata med legen om dette, å hun spurte om vi skulle sjekke ultralyd på legekontoret igår, selv om maskina hennes var dårlig. Hun koms ikke til å se annet et kanskje antall foster og hjerte da. Selfølgelig ville jeg det. Jeg sa at jeg grua meg sykt om plutselig vi ville se at det hadde vært noe, men det hadde, gått galt i uke 9 feks. Da svarte legen at da dealer vi med det også <3

Gleden var stor da vi starta undersøkelsen og vi så en sprell levende baby på skjermen. <3 For en ubeskrivelig følelse og lettelse.

Jeg gleder meg veldig til tul i morgen nå. Men jeg greier ikke helt å slippe beskymringa om at dette er noe annaledes, så håper undersøkelsen imorgen hjelper meg til å løfte litt vekter av skuldrene mine..

Dette ble et langt innlegg, men jeg følte behov for å dele med noen :p
 
Håper også at undersøkelsen i morgen får deg til å senke skuldrene :Heartred Masse lykke til :love2
 
Jeg blir mer bekymret for at noe kan være galt for hvert svangerskap tror jeg. Startet fullstendig uredd på det første. Det å ikke stole på at alt er bra fra før, gjorde det ekstra deilig å se en fin liten spreller på TUL i dag. Veldig flink lege som forklarte alt han så på. Håper du får en god, betryggende opplevelse i morgen. Er ikke bare bare å få nr. 4 ;)
 
Jeg blir mer bekymret for at noe kan være galt for hvert svangerskap tror jeg. Startet fullstendig uredd på det første. Det å ikke stole på at alt er bra fra før, gjorde det ekstra deilig å se en fin liten spreller på TUL i dag. Veldig flink lege som forklarte alt han så på. Håper du får en god, betryggende opplevelse i morgen. Er ikke bare bare å få nr. 4 ;)
Jeg har også vært veldig uredd og beskymfringsfri alle de tidligere svangerskap ene, så jeg forstår ikke hvorfor jeg stresser sånn denne gangen :hilarious:
 
Jeg har det på akkurat samme måte! Jeg har vært sikker på at noe er galt, så har vært på TUL 2 ganger allerede, og er bare 9+5 idag :scratch godt å høre at det ikke bare er meg, og at vi aller mest sannsynligvis uroer oss for ingenting :)
 
Jeg synes det har blitt verre for hvert svangerskap.
Jeg har 7 graviditeter bak meg men kun 2 fullgåtte
og jeg må ærlig innrømme at det å se her inne på forum om alle som mister både tidlig og sent gjør meg livredd :(
Denne spiren var ikke planlagt og så langt ser alt bra ut, 11 uker i morgen, men slik var det ikke med de vi mistet innimellom våre 2 barn. Så hvorfor skal det plutselig gå knirkefritt nå tenker jeg :( samtidig så prøver jeg å holde motet oppe, sjansen for at det skal gå galt nå er liten...
 
Back
Topp