Bekymringer og blødninger

VaniljeRips

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Her kommer en kjip tråd, sorry for det... Jeg har mistet tre ganger tidligere og nå blør jeg. Ikke mye og ikke smerter. Men begynte med bittelitt brun utflod fredag, litt blod igår og en del blod på papiret idag. Blir så lei. Og orker nesten ikke mer av disse bekymringene. Om det ikke skal bli noe denne gangen heller så vil jeg helst bare at kroppen skal fikse det selv med en gang så det ikke er noe tvil og jeg slipper den uvitenheten. Og om det skal gå bra så skulle jeg gjerne sluppet de blødningene som gjør at hjertet nesten stopper... Utrolig frustrerende disse første ukene i et svangerskap.
 
Kjennner meg veldig mye igjen i det du skriver! Jeg har vært gjennom 4 SA og er livredd hele tiden. Ikke blødd noe nå og håper jeg slipper det. Er 5+0 i dag og har for første gang et snev av god følelse. Har spurt legen om å få tidlig ultralyd, rimelig sikker på at han kommer til å sende henvisning. Hvis ikke bestiller jeg time og betaler selv! Er så tungt å gå å bekymre seg, det tar livet av den gleden som det egentlig skal være! Krysser fingrene for at spiren din sitter denne gangen og sender deg en stor klem[emoji173]️
 
Kjennner meg veldig mye igjen i det du skriver! Jeg har vært gjennom 4 SA og er livredd hele tiden. Ikke blødd noe nå og håper jeg slipper det. Er 5+0 i dag og har for første gang et snev av god følelse. Har spurt legen om å få tidlig ultralyd, rimelig sikker på at han kommer til å sende henvisning. Hvis ikke bestiller jeg time og betaler selv! Er så tungt å gå å bekymre seg, det tar livet av den gleden som det egentlig skal være! Krysser fingrene for at spiren din sitter denne gangen og sender deg en stor klem[emoji173]️

Takk for svar og klem [emoji846] Sender deg en stor klem tilbake! Det er ikke noe godt å gå rundt med de bekymringene. Jeg prøver å si til meg selv at jeg får ikke gjort noe fra eller til, må bare vente og prøve å ikke tenke på det i mellomtiden. Det er lettere sagt enn gjort [emoji23]

Jeg har to barn og har mistet tre ganger. Jeg har veldig tro på magefølelsen. Så om du har en god følelse så ha troa på den. Denne gangen går det bra!

Jeg fikk beskjed på sykehuset at jeg skal få tidlig ul denne gangen så skal ringe legen imorgen. Du får helt sikkert det du også når du har mistet så mange ganger.
 
Jeg har som sagt 4 SA men 2 flotte barn :) Krysser virkelig fingrene for at jeg nå ruger på nr 3 ❤️ Jeg fikk tidlig UL i mitt forrige svangerskap på grunn av en SA, regner med jeg får nå som jeg har hatt 3 til :) Det hjalp ialfall veldig på forrige gang :)
 
Back
Topp