Bekymringer, bekymringer...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Akk alle bekymringene jeg skal ha.. Å nå uke 12 (check), at alt skal være bra på ul, å nå til fødsel, at alt skal gå bra under fødsel, at lille skal være frisk. At lille ikke skal bli skadet eller syk, at lille skal ha d fint i barnehagen, at lille skal ha en fin skolegang å ikke bli mobbet eller vært stygg mot, akk kjærlighets sorg når d kommer, kjærester jeg kommer til å hate, få lille på boligmarked... Huff, alle bekymringene jeg har vært innom.. Spesielt når "Hormonella" legger seg om kvelden:-S hehe:-)

Sent from my ST18i using BV Forum

He he, unnskyld at jeg ler, men boligmarkedet skal du iallefall slippe å tenke på nå..... :)
slapp av, ting går seg til!
er det første din?

He he, unnskyld at jeg ler, men boligmarkedet skal du iallefall slippe å tenke på nå..... :)
slapp av, ting går seg til!
er det første din?

Hehe... Nei dette er nr 2:-) var jo d som var litt morsomt da at jeg klarer å bekymre meg 20år frem i tid.. Bare son for å være sikker liksom:-)

Sent from my ST18i using BV Forum

He he, kjenner til den der ja. Det er vel bare slik det er å være (vordende) foreldre, man slutter egentlig aldri å bekymre seg. Man må bare huske at man skal leve godt i mellomtiden, og da kan det være litt kjipt hvis bekymringene tar overhånd. Men det er jo lett å si, men verre å gjennomføre, spesielt når man ikke får sove.

Håper det ikke blir bare bekymringer da, men også litt kos :)

Ja, bekymringer er noe som hører med til mammarollen! ;-)
Foreldre for resten av livet! De vil jo alltid være våre kjære små, selv når de er over 30, har flyttet hjemmefra for lengst, og fått seg egen familie! ;-)

Back
Topp