Bekymring

Ble sendt videre til sykehuset. Og de har tatt ultralyd av meg. Holdt på i ei god stund, og flere var inne og så. De så mye annet, men klarte ikke å finne noe foster de heller. Så de lurer på om jeg kanskje har bommet med en uke. Og de hadde fått svar på blodprøvene fastlegen tok av meg. De var ikke så høye, så legen på sykehuset, lurte også på om jeg var sikker på menstruasjonen siste periode. Er nå lagt inn til observasjon. Men de mistenker også spontan abort. Men grunnet andre bifunn som muligens er godartede, vil de holde meg til observasjon

Takk for oppdatering, så frustrerende å ikke få vite ordentlig :shy::Heartpink Bra de tar vare på deg der, håper de andre bifunnene er harmløse. Stykeklemmer sendes din vei :Heartpink

Da er det tilbake til prøving for meg. Det kom ut nå da jeg kom hjem fra sykehuset. satser på at det går bedre neste gang
Ååå det var trist at det ble sånn ja :( Måtte det sitte helt til mål neste gang :Heartpink

Ååå det var trist at det ble sånn ja :( Måtte det sitte helt til mål neste gang :Heartpink
Ja. Håper det. Den første pannekaka er jo oftest den som blir ødelagt. . Håper jeg får tett oppfølging hos gynekologer på sykehuset nå framover og i neste svangerskap. Er sykemeldt nå i en uke, og så er det ny ultralyd på gyn for en ekstra sjekk. Ønsker dere andre lykke til og deres maibabyer. Nydelig tid å få barn på

Jeg tenker på deg og sender masse klemmer! Det er så skuffende og vondt :Heartred Jeg er selv over 40 så jeg forstår så inderlig at dette gjør vondt! Legen min sa det rett ut: du må nok igjennom en spontanabort før den sitter - og det prøver jeg å finne trøst i. Det betyr bare at du må prøve igjen, og det er ingen indikator på neste graviditet! Ønsker deg all lykke til i verden
:Heartred

Jeg tenker på deg og sender masse klemmer! Det er så skuffende og vondt :Heartred Jeg er selv over 40 så jeg forstår så inderlig at dette gjør vondt! Legen min sa det rett ut: du må nok igjennom en spontanabort før den sitter - og det prøver jeg å finne trøst i. Det betyr bare at du må prøve igjen, og det er ingen indikator på neste graviditet! Ønsker deg all lykke til i verden
Fikk en del meldinger fra kollegaer i dag, for jeg sa i går at jeg mulig hadde mistet. Og jeg svarte de at ueg lå til observasjon på sykehuset. Og hørte fra flere at de også hadde mista, men var raskt gravid igjen. Jeg har varma opp kroppen nå :)

Hvor mange ganger opplevde du spontanabort?

Back
Topp