Bekymret :(

Krysser fingrer og tær for deg å ønsker deg masse lykke til! Hørtes ut som en utrolig kjip situason.. Og tullete at de ikke gir deg en ul! Arg!

huff, utrolig kjedelig situasjon!! Man føler seg som David mot Goliat når man er i kontakt med sykehus som ikke vil av og til... Du kjenner ikke tilfeldigvis noen som jobber på sykehuset?? Går ann å gå noen "bakveier" for å få de til å fire litt på reglene sine. Kjempemasse lykke til!

Huff huff dette var jo helt håpløst!!! [:@]

Du skrev at du hadde vært hos lege. Har du vært hos jordmor? Hos meg er det stor forskjell på lege og jordmor og hvor flink de er  å lytte. Kan du ikke ringe til A hus eller et annet sykehus i område. Kanskje de tar deg inn på en UL. Ta en spansk en og si at du feks er på besøk hos noen feks i Fredrikstad og ringe til Sykehuset i Østfold

Jeg føler virkelig med deg...

Lykke til da!

Ring til fastlegen din og si at du ikke klarer vente på at noe skal gå galt. Si at du vil ha en ultralyd, be om en ultralyd.

Jeg måtte mase den gang jeg blødde og følte meg ille, jeg sa at jeg kunne ikke gå rundt slik å vente på å få vite.

Lykke til!

Jeg sitter på nåler for deg Fano!!! Jeg er skikkelig bekymret for den dårlige oppfølgningen du får altså..!!

Normalt så er jeg ikke en tilhenger i å snike seg i køene når det gjelder UL, bare for å se fosteret/babyen (slik en del gjør bare "for at andre har hatt tidlig UL"...) MEN dette er ikke tilfellet i det hele tatt!! Her er det snakk om liv tross alt! Som noen over her skriver, så ta en spansk en` og dra i en annen kommune og ringe de og si du er på ferie! Det verste de kan si er nei. Det beste som kan skje er at du enten kommer inn hos de eller at de kontakter ditt eget sykehus og ber de skynde på.

Tenker utrooolig mye på dere!!

Nei det her var ikke noe hyggelig å lese asså!![&o]
Du må jo være kjempebekymret stakkars deg!
Det skal bare ikke gå ann at du ikke får bedre oppfølging med tanke på at det er deres 5 forsøk! Helt borti natta spør du meg[8|]
Det er jo fanken meg mange som later som de er bekymra bare for å få en ekstra ultralyd og så skal ikke du få??[:@]

Jeh håper du får en ekstra ul fort som bare rakker'n, så du kan senke skuldrene dine. [:)]

Jeg blir så forarga av å lese sånn. Norge, det beste landet å bo i, er ikke så sikker på det jeg. En ul hva i all verden koster det Norge????!!!!!!!!!!

Sitter her litt småsjokket over helse Norge.

Masse lykke til.

helsenorge er ikke dårlig, selv om man innimellom kan blir skikkelig irritert og noenting er ikke bra. Og fastlegeordningen har sine fordeler, men også den ulempen at den kan være en bremsekloss.

jeg anbefaler deg ikke ring og ikke spør. Bare reis direkte til sykehus. Nå du først er da, gå direkte på føden og si at du har det vondt. Det er lov å overdrive litt, og når du først er på føden kommer dem også til å sjekke det

ORIGINAL: Tobiasgullet

Nei det her var ikke noe hyggelig å lese asså!![&o]
Du må jo være kjempebekymret stakkars deg!
Det skal bare ikke gå ann at du ikke får bedre oppfølging med tanke på at det er deres 5 forsøk! Helt borti natta spør du meg[8|]
Det er jo fanken meg mange som later som de er bekymra bare for å få en ekstra ultralyd og så skal ikke du få??[:@]

Jeh håper du får en ekstra ul fort som bare rakker'n, så du kan senke skuldrene dine. [:)]

Signerer denne!

Noen oppdateringer enda?

Huff, håper ikke d er noe galt, men når fagfolk ikke vil ha deg inn på ul så er d nok for di mener at d ikke er noe fare? :) håper fastlegen din hjelper deg mer i morgen :)

Hvordan går det med deg?
Håper du har fått kommet på kontroll!

ORIGINAL: Tobiasgullet

Hvordan går det med deg?
Håper du har fått kommet på kontroll!

Back
Topp