Bekymret?

^Milla^

Gift med forumet
Helt frem t no har æ ikke vært bekymra for spiren min, nåkka æ va ganske sikker på at æ kom t å vær fra dag en. Hadd SA (11+3) i nov 08, å har egentlig grua mæ t å bli gravid igjenn.. men har gått flott frem t idag(eller seint i går)
Har begynt å fått mensmurringa som æ ikke har kjent før no nylig, litt vonder enn før altså.. Har jo ikke antydning t blødning eller nåkka, så e vell kanskje ikke nåkka å bekymre sæ for da? Syns oxo at æ har mindre symptoma enn før i uka, men e sikkert normalt d å.. *paranoia* [:'(]

Vet hvordan du har det. Jeg har konstant noia for at den dør inni der uten at jeg merker det og derfor overanalyserer jeg alt hele tiden.[&:]

Men denne gangen skal det gå bra for oss begge og alle andre her inne!!! Så det så! [;)]

Sant sant, d SKA d!![:D][:D]Krysse alt for at dem neste 7-8 ukan går fort så vi kjæm "seirende" forbi uke 12[:D]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Sant sant, d SKA d!![:D][:D]Krysse alt for at dem neste 7-8 ukan går fort så vi kjæm "seirende" forbi uke 12[:D]

Øker speeden på tidsmaskinen min!!! [;)] Trippel hastighet mot uke 12! [:D]

ORIGINAL: civciv

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Øker speeden på tidsmaskinen min!!! [;)] Trippel hastighet mot uke 12! [:D]

niiiiiice[:D] hehe

Hihi.

Jeg også har litt vondt innimellom, men det er ting som jobber inni magen. Det er nok bare å roe ned. Dette skal vi klare alle sammen[:)]

Hehe.. jeg synes jo mensmurringer er bra symptomer jeg da [:D]

Så lenge det ikke kommer blødninger [:D] Det er vel livmoren som jobber bla. tenker jeg..[:)]

Jeg husker forrige gang, så hadde jeg enkelte ganger så ubehag at jeg knapt klarte å sitte på stolen... det tror jeg var rundt uke 12/14..

tror jeg.. [8D]

Jeg skal være ærlig å si at jeg bekymrer meg ganske hele tiden, jeg. Livredd for at det skal gå galt.. Prøver å gjøre ting for å holde tankene opptatt, men hjelper ikke alltid. Man må vel bare krysse fingrene for at tiden går fort og alt går bra :)

ORIGINAL: TrineBallerine

Jeg skal være ærlig å si at jeg bekymrer meg ganske hele tiden, jeg. Livredd for at det skal gå galt.. Prøver å gjøre ting for å holde tankene opptatt, men hjelper ikke alltid. Man må vel bare krysse fingrene for at tiden går fort og alt går bra :)

Slik har jeg det også. Tenker på det konstant og føler hele tiden at nå blør jeg, så jeg springer på do hele tiden. Med alt vi har opplevd i år så er jeg livredd for at spiren ikke skal klore seg fast...

ORIGINAL: Moniqas

ORIGINAL: TrineBallerine

Slik har jeg det også. Tenker på det konstant og føler hele tiden at nå blør jeg, så jeg springer på do hele tiden. Med alt vi har opplevd i år så er jeg livredd for at spiren ikke skal klore seg fast...

Samme her! Huff.. Men denne gangen SKAL det være vår tur [:)]

Jeg bekymret meg de 12 første ukene forrige gang, og sånn er det nå også. Analyser hver eneste lille følelse i kroppen....

Godt det ikke bare er meg som er bekymra her ;)

Jeg har hatt mensenmurringer hver dag i svangerskapet (er 6+1). Men det er gradvis blitt bedre :) Hadde også spotting i starten.
Jeg har vært livredd og har lest skrekkhistorier om SA og MA på nettet. Skremmer meg selv gjør jeg....
Jeg vil heller prøve å tenke positivt og glede meg over at jeg faktisk har en liten spire i magen etter et år med prøving. Så når mensenmurringene kommer, legger jeg hånda på magen å sender gode tanker til den lille :) Det hjelper ofte :)

Det går nok bra :) *sender gode tanker til dere alle*

Er rimelig bekymret jeg også. Synes ikke jeg har noen symptomer og etter å kjempet for dette i over 2 år og tilslutt lykkes med fryseforsøk prøverør, er jeg livredd for at kroppen min bare skal lure meg [&:][:(] Huff, også så lenge det er til 22 og tidlig UL..

Back
Topp