Bekymret

Mesaana

Forumet er livet
En venninde av meg ble lagt inn på sykehus i natt pga vannet gikk, det er jo egentlig ikke så skummelt.
Men hun er bare kommet til uke 30 og hun ble lagt inn på et annet sykehus en det hun skulle til.
Og jeg vet at på d sykehuset tar de inn spesielle ting rundt en fødsel.

Er litt redd for hva som skjer. Vet at sist hun var på ultralyd lå morkaka 7mm for langt nede og hun fikkbeskjed om og ta det med ro og ikke løfte tungt.

Noen som vet om slikt bruker og gå bra. Samboeren hennes er på sjøen og kjemper med og kommer hjem.

Det var trist å høre:( Jeg vet ikke helt hva jeg kan si på dette,men når hun er kommet til uke 30,så er det stor sjans for at det går bra da,hvis en fødsel skjer i nærmeste fremtid;)

Hvor mye vann gikk da? var det dråper el rant det liksom mer?

Tror det var alt. Samboeren skrev meld i natt at hun ha mistet vatnet.
Han er broren til min samboeren, så det blir liksom tante ungen min oxo.

Sist svangerskap ble ungen tatt med keisersnitt pga svangerskapsforgiftning, 7 uker for tidlig.
Da var oxo faren vekk reist, huff hun har det sikkert helt grusomt nå!!!

Jeg er ingen ekspert altså,men hvis alt er borte,så blir vel fødsel satt igang skulle man tro??!!Får håpe det går bra,det er jo stor sjans for det når hun er i uke 30[;)] varme klemmer[:)]

Takk takk, skal ringe sykehuset senere i kveld og høre om jeg kan få vite hvordan det går.

hvordan går det med hu venninna di nå? huff stakkars jente.. det går nok bra med babyen uansett ville jeg tro.. [:)]

Det ble ei jente tatt med keisersnitt. 1750 gram og 43 cm. Ganske stor for og være 10 uker for tidlig.
Både mor og datter har det bra.

Så bra at alt gikk så bra!!!!

Å, så herlig å høre.... Gratulerer som tante[:)]

Stor klem

Takk takk
Begge bebisene hennes har kommet for tidlig, så hun sa at neste gang skal hun gå helt ut.

gratulerer som tante[:)] så bra at det gikk godt da[;)]

Tusen takk for at du skriver så fint om jenta mi siss!!!!

å så moro [:)] bra alt gikk bra da[:D]

så hyggelig.synd ikke samboeren fikk med seg denne fødselen heller da[&:].bra at bebissen va frisk og rask!!

åååå [:D]SÅ FLOTT!!!! litt rart, men blir jo følelsesmessig engasjert i historiene her[:)] GRATULERER MASSE MED TANTEBARNET!!

Så godt at det gikk bra;) Gratulerer som tante[;)]

-klem-

Back
Topp