Bekymret...

*sandrasinmamma*

Elsker forumet
Vi har vert og hatt vårt første fryse forsøk. Skal ta blodprøve på mandag og se om det ble klaff denne gang og....men har et dilemma....jeg har godt tom for medisinene jeg skal ta,og har ikke kr til å ta dem ut[:(][:(][:(][:(] Går det bra uten medisinene tro??? Håper ikke noe galt skjer nå....
Må ta ringe runde og høre om noen kan hjelpe meg så jeg får dem ut.....[:(][:(]
Hater slike trange mnd....

Er det progynova du tar, så går det IKKE uten de.
Crinone vet jeg ikke, men er nok med på å opprettholde en evt. graviditet de også.

du må ta medisinene dine til sykehuset sier stopp, er det progestanpiller? De er like viktig som crinone kremen, du må nesten ta de ut. Forsøkene er verdigfulle og du kommer til og ha det forferdelig etterpå om du får et negativt svar og du ikke gjorde "nok" for og blir gravid.....ta de ut du og lykke til [:)] progestanpillene er jo de billigste....

ORIGINAL: fano

du må ta medisinene dine til sykehuset sier stopp, er det progestanpiller? De er like viktig som crinone kremen, du må nesten ta de ut. Forsøkene er verdigfulle og du kommer til og ha det forferdelig etterpå om du får et negativt svar og du ikke gjorde "nok" for og blir gravid.....ta de ut du og lykke til [:)] progestanpillene er jo de billigste....
Bruker begge deler... snakket med apoteke nå så jeg skulle få dem ut og så betale dem på tirsdag...nå er jeg lettet[:D][:D] Løpe ned på apoteke og hente medisinene mine...
Takk for svarene jenter....spent på mandag her...håper helga går fort[;)]

Så bra det ordna seg[:)]

Ved fryseforsøk må du bruka medisiner lenge. (dersom du er gravid) Eg fekk beskjed om å bruka dei ut veke 12..

ORIGINAL: Serene

Så fint at det gikk i orden[:)]

ORIGINAL: Serene

Så fint at det gikk i orden[:)]

Så bra at det har gått i orden. Jammen bra det finnes noen snille og forståelsesfulle rundt oss. Ønsker dere masse lykke til[:)]

Ja er kjempe glad det ordnet seg med medisinene. Dem på apoteke var bare helt knalle.
Ja håper på at det er et vedunder i magen.....
Og håper at det er flere her inne som får den oppfølgningen og hjelpen til å få en spire....
Blir moro å følge dere alle.[:D]

Så bra det ordna seg
når skal du teste?

ORIGINAL: ~~Laila~~

Så bra det ordna seg
når skal du teste?
Skal ta test på mandag og får svar på tirsdag.... er mega spent her[;)][:D]

ORIGINAL: *sandrasinmamma*

ORIGINAL: ~~Laila~~

Så bra det ordna seg
når skal du teste?
Skal ta test på mandag og får svar på tirsdag.... er mega spent her[;)][:D]