bekymret

Tryll

Gift med forumet
skrev tidligere her at jeg fallt på isen..

men kjenner jo fosterbevegelser, men føler at det er blitt mindre enn før, det sparka så mye tidligere og nå kjenner jeg et spark her og der innimellom, er det normalt at aktiviteten avtar? eller kan det ha med at bebien beg å få sovemønster,ligger annerledes etc??

blir bekymret jeg..

godt å høre:) livredd at noe skal være galt. men det er det nok ikke:)jeg kjenner jo hu innimellom.

ok, ennå 7 uker til det så:) jeg skal se det ann litt,og roer jeg meg ikke ringer jeg legen for henvisning til ul el noe

det er såpass tidlig at det kan variere veldig hvor mye bevegelse du kjenner enda... Men hvis du bekymrer deg ville jeg tatt kontakt med lege imorra og fått henv til ultralyd. Det er ikke godt å gå sånn å bekymre seg. Husker godt hvordan det var[&o]

ORIGINAL: Star¤

Er vel gjerne det at det begynner å bli mindre og mindre plass inni der
kjenner du liv så er ikkje det grunn til uro [:)]

Med Victoria fallt jeg på fliser rett ned i ett badekar og Julie fallt jeg rett på magen da jeg skulle opp en bakke. Det gikk veldig fint begge gangene godt beskyttet der inne. Men om du er urolig og bekymret ta en tur til legen for en sjekk.

uff! det hørtes ikke godt ut nei!!

jeg skal snakke med legen min ja, bare for å få det ut av verden.

slapp av å prøv å ikke tenke så mye på d så kommer sprkene.....sånn var d me mæ: at vist æ gikk å va redd for å ikke kjenne liv så var d stille i magen, men vist æ ikke tænkte noe særlig på d så var d full aktivitet......vet d ikke er helt lett å legge d vekk men prøv. alt er helt sikkert som d skal være[;)]

Dersom du ikke landet på selve magen er det nok ikke noe fare.

ORIGINAL: Totlå

det er mye mye farligere å dette på ryggen enn magen. det har legen sagt

ORIGINAL: Tryll

ORIGINAL: Totlå

det er mye mye farligere å dette på ryggen enn magen. det har legen sagt

Det stemmer det, ja. Magen er jo så godt polstret, i motsetning til ryggen. Men alt er nok bra med lillebeibis'n din! [:)]

Back
Topp