bekymret...

jannikesprofil

Glad i forumet
jeg finnes ikkje kvalm eller uvel og jeg er litt over 2 mnd på vei,er ikkje d litt rart??
Når jeg gikk gravid med Nathalie var jeg kvalm og kastet opp alt jeg spiste de 5 første mnd..

jo e jo gla eg slipper å være uvel,men trodde d var et godt tegn på at alt var normalt...

hehe ja kanskje d,,,hadde vært artig å fått en gutt siden jeg har ei jente fra før liksom..

Jeg var heller ikke kvalm en dag, men jeg fikk ei jente [:)]

bare alt er i orden er jeg fornøyd...takk jenter for oppmuntringer..godt å vite at man har noen å snakke med og spørre om forskjellige ting.. jeg er ei jente som lett blir litt bekymra..

Jeg har 2 jenter og jeg har ikke vært kvalm en dag. Så trur nok det er mer tilfeldig det der med kvalme ja[:)]

Du får kose deg og nyte det=)

(e gutte svangerskap lettare en med jente? oj.. då kjem eg til å dø vis eg får jente noken gang, spydde som en gris i 9 mnd når eg fekk guten min... eg berre håpa på at folk e forskjellige og det e svangerskapa og...)

Da er du heldig[:D] jeg kastet opp alt jeg spiste de fire første mnd[:D]

Jeg har gått med en av hver i magen å ikke vært kvalm i det hele tatt... en kveld i ny og ned men sander men det teller ikke... sats på det varer å kos deg med mat du!!!!

ORIGINAL: *LiseT*

Pris deg lykkelig, og håp det varer!

ORIGINAL: *LiseT*

Pris deg lykkelig, og håp det varer!

nei, det er overhode ikke rart - det er like normalt å ikke være kvalm som det er å være kvalm, og ingen svangerskap er like. Nyt det å være frisk i stedet for å bekymre deg over manglende ubehagelige symptomer du! [:D]

Må ikke være like gravidieteter[;)] bare være gla du ikke er kvalm, håper det fortsetter slik[:D]

Back
Topp