Bekymret

Lykkeligmamma!

Forelsket i forumet
September To Remember 2022
Jeg er så bekymret:( jeg har ingen symptomer, synes puppene også er mye mindre ømme enn før som var mitt eneste symptom. Skal være 6+4 i dag og enda så står det 2-3 på den digitale testen. Er vant til å være så kvalm og reagere på alle lukter osv til nå. Alt er så annerledes. Jeg åpnet også testen og streken er en del svakere enn den var forrige helg:( :( usikker på hva jeg skal gjøre nå. Aldri mistet før. Må man til sykehus?

Du kan prate med jordmor /lege om din tanker. Nå som du er over seks uker har det mulighet til å se på ultralyd. Prat med dem, kanskje kav du få en henvisning til ultralyd? Om ikke utføres det også privat.

Du kan prate med jordmor /lege om din tanker. Nå som du er over seks uker har det mulighet til å se på ultralyd. Prat med dem, kanskje kav du få en henvisning til ultralyd? Om ikke utføres det også privat.
Tusen takk for svar:) føler jeg ikke får tid fordi jeg jobber hele tiden. Jeg får se om jeg får ringt i morgen, burde nok høre med jordmor som du sier:)

Tusen takk for svar:) føler jeg ikke får tid fordi jeg jobber hele tiden. Jeg får se om jeg får ringt i morgen, burde nok høre med jordmor som du sier:)
Noen ganger så må man bare ta seg tid :) hvis det ikke går riktig vei og du ikke blør så må du få hjelp til å sette det i gang. Men hcg og evt UL vil vise. Krysser fingra for at det ikke er noe farlig :shy::Heartred

Back
Topp