Bekymret :(

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei
Jeg ser at flere har begynt å få symptomer. Jeg hadde murringer de to siste ukene men mindre nå. Merker heller ingen tydelige symptomer utenom litt trøtthet og andpusten. Jeg mistet forrige gang når jeg var 5(4+4). Er redd for det samme nå :(

Jeg er uke 6(5+0) og er litt bekymret. Har bestilt legetime imorra så får se. Men er det noen andre her som har lite eller ingen symptomer og hvor mange uker er dere i såfall?? :(

Har ikke barn fra før så vet ikke hvordan det er.
 
Last edited:
Går opp og ned her også. Utenom all nysingen, så kjenner jeg ingenting idag f.eks :)
 
Jeg har ganske lite symptomer for tiden. Er av og til litt kvalm eller veldig kvalm. Men det er langt fra hele tiden. Og så har jeg litt stikking i magen av og til samt tidvis om jeg kommer rett borti ømme pupper.
Men sånn i det store å hele så føler jeg meg ikke så gravid.

Har også vært fryktelig trøtt igår og idag på dagen.
 
Jeg har ganske lite symptomer for tiden. Er av og til litt kvalm eller veldig kvalm. Men det er langt fra hele tiden. Og så har jeg litt stikking i magen av og til samt tidvis om jeg kommer rett borti ømme pupper.
Men sånn i det store å hele så føler jeg meg ikke så gravid.

Har også vært fryktelig trøtt igår og idag på dagen.
Litt symptomer innimellom er betryggende da :)
Jeg vet ikke hvordan ømme pupper skal kjennes. Føler ikke jeg har hatt det.. har ikke blitt kvalm i det hele tatt.. hvor mange uker er du?
 
Jeg hadde nesten ingen symptomer da jeg var gravid med storesøster, så ingenting trenger å være galt! ☺️
 
Litt symptomer innimellom er betryggende da :)
Jeg vet ikke hvordan ømme pupper skal kjennes. Føler ikke jeg har hatt det.. har ikke blitt kvalm i det hele tatt.. hvor mange uker er du?
Jeg er 6+0 nå. I mitt første svangerskap hadde jeg nesten ingen symptomer. Så tror det er like normalt som å ha masse.
 
I dag er jeg 4+5 :)
Tenker jo at det frister å ta en test idag også, men det har ingenting for seg.
Håper på ett og annet symptom i morgen kanskje :)

*skrivefeil
Ja faktisk tenker det samme. Ha symptomer enn bekymret hele tiden hehe
 
Jeg har hatt en uke nå uten så mye symptom.. eneste er at de ømme puppa kom vel for en uke siden.. men i dag 5+5 har jeg vært så trøtt, kjent litt mer i magen, og vært litt kvalm. Tror det kan gå litt opp og ned.
 
Jeg har hatt en uke nå uten så mye symptom.. eneste er at de ømme puppa kom vel for en uke siden.. men i dag 5+5 har jeg vært så trøtt, kjent litt mer i magen, og vært litt kvalm. Tror det kan gå litt opp og ned.
Hmm... jeg håper jeg får symptomer i puppene snart jeg og hihi :D kan ikke si nei til kvalmen også hvis den vil komme ❤️
 
Har lite symptomer jeg også, men det begynner å komme seg litt. De siste dagene har jeg sovet veldig mye, ammingen har gjort litt vondt og jeg er tidvis småkvalm. Ellers tisser jeg ofte. Men frem til for noen dager siden så var jeg kun trøtt og tissatrengt
Er vel snart 7 fullgåtte uker
 
Jeg er 4+5 og har heller ikke veldig mye symptomer, det eneste jeg kjenner mest på er at jeg blir veldig trøtt iløpet av dagen og at jeg er ekstremt oppblåst. Ellers veldig lite, noen småstikk i livmor og puppene innimellom, men sjeldent. :) Er nok som flere over nevner, helt individuelt og veldig ulikt fra svangerskap til svangerskap!
 
Tusen jenter ❤️ Det hjelper så mye å dele her ..

Jeg var veldig bekymret igår. Men på slutten av dagen kjente jeg stikking et par ganger mest på venstre side (der jeg hadde eggløsning) kan det være ligamentsmerter? :D i såfall vet dere hvor lenge man kan ha dette og er det et god tegn?
 
Jeg hadde ingen symptomer i første svangerskap før jeg begynte å bli trøtt(etter testen var tatt). Tok testen i uke 7-8.

Nå tok jeg test i uke 4 da gynekolog sa at om vi hadde gjort alt rett, lå alt til rette for graviditet.

Hadde ikke tatt så tidlig om ikke. Merker jeg er litt kvalm i ny og ne, murrer/strekker en sjelden gang, men ikke noe til test. Det som hadde gitt meg en aning, er de realistiske drømmene som jeg får når jeg går gravid :nailbiting:
 
Drømmer også litt iblant og ikke så hyggelige drømmer :/
 
Back
Topp