bekymret..

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Er det noen som har vært gravid flere ganger før?
har vært gravid to ganger før, begge svangerskapene har jeg i begynnelsen vært sterk preget av kvalme og ømme pupper blant annet.

denne gangen er jeg ikke noe kvalm, ikke ømme pupper, stort sett eneste symptomet på graviditet er uteblitt mens og litt ekstra trøtt tidligere på dagene. føler meg rett å slett ikke gravid overhodet.. er 6+3 i dag, og har ul på fredag.. men finner ikke roen i meg. blir jo helt utslitt av denne undringen.

er det noen som har opplevd svangerskap uten nå særlig symptomer, der det har gått bra? syns alle har så mye symptomer hit og dit og skall innrømme at det stresser meg litt ekstra.

Det var to her inne som skrev om det at de ikke hadde noen særlige symptomer, hvor de var på UL og alt var strålende fint :) er nok like normalt det altså. Har flere venninner som nesten glemmer at de er gravide til de får mage.

har vært gravid to ganger før, begge svangerskapene har jeg i begynnelsen vært sterk preget av kvalme og ømme pupper blant annet.

denne gangen er jeg ikke noe kvalm, ikke ømme pupper, stort sett eneste symptomet på graviditet er uteblitt mens og litt ekstra trøtt tidligere på dagene. føler meg rett å slett ikke gravid overhodet.. er 6+3 i dag, og har ul på fredag.. men finner ikke roen i meg. blir jo helt utslitt av denne undringen.

er det noen som har opplevd svangerskap uten nå særlig symptomer, der det har gått bra? syns alle har så mye symptomer hit og dit og skall innrømme at det stresser meg litt ekstra.

Skjønner det godt! Det er ekkelt når noe ikke er som man er vandt til, men det er også mange som ikke har noe særlig symptomer før magen begynner og vokse (om man ser bort i fra uteblitt mens og positiv test)

Da jeg gikk gravid med sønnen min hadde jeg ingen symptomer annet enn at det til tider føltes som om mensen var på vei. Jeg var ikke kvalm, hadde ikke ømme pupper heller. Men det har jeg derimot nå:)

Så jeg tror forskjellene kan være store fra svangerskap til svangerskap<3

Jeg har svært lite symptomer, jeg er trøtt og har ømme pupper, men ikke så veldig mer enn vanlig.
Jeg føler meg ikke veldig gravid.
De tidligere svangerskapene mine har jeg vært kvalm og spydd fra positiv test til det har vært ferdig, ikke hatt matlyst, sinnsykt ømme pupper osv...
Er 6+0 i dag.
Men jeg har bestemt meg for å slappe av frem til ul om litt over en uke. Det sa legen når jeg var der for litt over en uke siden òg.
Håper du kan slappe litt av frem til tul :Heartred

Er første gang jeg er gravid, men jeg tror det er veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap hvor mye symptomer man får.
Har også hørt det er normalt og kan ha en del symptomer noen dager så forsvinner de også kommer de tilbake igjen etter en stund. Så prøv å slapp av fordi om det kan være vanskelig. ❤❤

Jeg har hatt veldige forskjellige svangerskap hver gang. Så alt er normalt tenker Eg!

Åh, takk for beroligende svar dere! [emoji173]️ Alt er nok slik det skal da, har jo ingen smerter eller blødninger så tyder jo på at ting går greit..
er blitt helt nervevrak etter hvordan sist svangerskap endte, men må bare prøve å finne roen.. får liksom ikle gjort så mye til å fra nå uansett [emoji30]

Å jaja. Jeg gikk i tre mnd med vanlig mensen, uten verk i puppene eller morgenkvalme. Ble litt kvalm et par ganger etter jeg hadde funnet det ut. Og jeg var veldig gravid [emoji28]

Denne gangen derimot- heeeelt fryktelig- puppene detter snart av, menssmerter, kvalme og trøtthet.... likte bedre første gangen med null symptomer [emoji85]

Åh, takk for beroligende svar dere! [emoji173]️ Alt er nok slik det skal da, har jo ingen smerter eller blødninger så tyder jo på at ting går greit..
er blitt helt nervevrak etter hvordan sist svangerskap endte, men må bare prøve å finne roen.. får liksom ikle gjort så mye til å fra nå uansett [emoji30]

Prøv å tenke positivt og slapp av❤

Jeg er i samme båt. Litt trøttere enn før, men helt tålbart. Dagene går i ett, og jeg tenker aldri på at jeg er gravid, og lurer på om jeg faktisk er det? Ei uke til man får vite ståa.
Er 5+6 nå. Sist hadde jeg så vonde pupper at jeg knapt kunne ha på meg klær, dusje eller snu meg i senga. Nå merker jeg det bittelitt om jeg løper ned ei trapp!

Så jeg er i samme situasjon, litt bekymret for at dette kan være liv laga... men plutselig snur det vel tvert om, så vi får nyte energien mens vi har den :-)

Hadde en del vondt i puppene mine i forige uke/helgen. Bhen var helt for jæveli og ha på og di kjente tunge ut uten bh. visste ikke hvordan jeg skulle ligge og sove at det ble minst mulig ubehagelig, men nå kjenner jeg nestn ingenting. litt øm over nippelen og det mørke partiet. Så tror symptomene kommer og går og at det er helt normalt :o

Men skjønner når man ikke føler seg særlig gravid så begynner man å lure, tror jeg er helt omvendt for hver ting jeg føler så blir jeg nestn mer redd fordi jeg tror det e noe er galt med meg selv. :') Å google er jo ikke lurt å bruke heller, men det er jo nesten blitt min nye bestevenn :')

Back
Topp