Bekymret

babydrøm2018

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Fra uke 5 til igår (9+3) har jeg vært sinnsykt kvalm ... kastet opp daglig, og var generelt dårlig. Igår derimot, kjente jeg såvidt kvalmen, og dette bekymrer meg selvsagt .. idag er jeg fin igjen.
Noen som har opplevd at den intense kvalmen nesten har forsvunnet over natten? Skal på tul om 2 uker, men er så bekymret .. :(

Fra uke 5 til igår (9+3) har jeg vært sinnsykt kvalm ... kastet opp daglig, og var generelt dårlig. Igår derimot, kjente jeg såvidt kvalmen, og dette bekymrer meg selvsagt .. idag er jeg fin igjen.
Noen som har opplevd at den intense kvalmen nesten har forsvunnet over natten? Skal på tul om 2 uker, men er så bekymret .. :(

Mn kvalme har kommet og gått hele veien. Har hatt en ul i uka og alt er fint med den lille. Har riktignok ikke kastet opp.

Alt er forhåpentligvis helt i orden. Har lest at det er vanlig at kvalmen kommer og går og med pauser fra kvalmen.

Jeg er 8+4, men er merkbart bedre i formen og kvalmen er mindre intens når den er der. Brystene er mindre ømme og mindre harde. Var redd jeg også, da jeg på fredag begynte å blø/spotte + mindre symptomer, Men UL igår viste en liten en som beveget seg litt og hjertet slo[emoji4] [emoji173] Så alt er nok helt fint med den lille i magen[emoji173]

Jaaaaa :) Våknet på mandag (9+1) i kjempe form. Ikke kvalm lenger i det hele tatt. Merket kvalmen litt av og på i går ( kan ikke sammenlignes med tidligere uker) Fortsatt bedre i dag :)
Tror vi skal ta det positivt. De fleste blir bedre mot uke 12.

Takk for at dere tar dere tid til å svare!! Betyr mer enn dere tror! Har ikke fortalt det til noen andre en ei god veninne foreløpig, så er ikke mange å snakke med om dette hehe.. så setter stor pris på alle dere her inne <3! Får håpe at alt er greit! Har ikke spesielt ømme bryster lengre selv, så var kvalmen jeg klamret meg fast i disse ukene .. grugleder meg til tul om 2 uker!

Det har variert veldig i alle 7 svangerskap. Jeg tenker det er veeeelig godt å bare NYTE de timene der man ikke er kvalm langt opp etter ørene:Heartred

Det har variert veldig i alle 7 svangerskap. Jeg tenker det er veeeelig godt å bare NYTE de timene der man ikke er kvalm langt opp etter ørene:Heartred
Jeg må prøve å slappe av og nyte det! Er bare en indre uro pga en ma ifjor, som hele tiden «presser seg frem» og man blir bekymret da jeg brått ikke er sykt kvalm lengre. Håper det går bra likevel:)

Jeg må prøve å slappe av og nyte det! Er bare en indre uro pga en ma ifjor, som hele tiden «presser seg frem» og man blir bekymret da jeg brått ikke er sykt kvalm lengre. Håper det går bra likevel:)
Skjønner veldig din uro , når man har opplevd MA så setter det veldig sine spor. Blir ikke glemt med det første,uansett hvor mange ganger man har vært gravid :) prøv å nyt , før du vet ordet av det,så er du dårlig igjenn å angrer på att du ikke utnyttet de gode timene/dagene :angelic:

Må prøve å tenke sånn :). Har en ma bak meg, og tror det er forsvarsmekanismen i kroppen som ikke helt klarer å slappe av pga det heller..
Uff, da kan jeg godt forstå at det er vanskelig å slappe av. Snart er du gjennom første trimester og da håper jeg det blir lettere ❤

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, har også opplevd ma, og ble bekymret da de fleste symptomene mine plutselig forsvant da jeg nærmet meg 12+0. Kvalmen og trøttheten ble borte omtrent over natten, og nå har jeg kun ømme pupper og er oppblåst. Ifølge jordmor jeg snakket med på Ahus er dette helt normalt, så jeg prøver å slå meg til ro med det og nyte at jeg begynner å føle meg som meg selv igjen, selv om det er fryktelig skummelt.

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, har også opplevd ma, og ble bekymret da de fleste symptomene mine plutselig forsvant da jeg nærmet meg 12+0. Kvalmen og trøttheten ble borte omtrent over natten, og nå har jeg kun ømme pupper og er oppblåst. Ifølge jordmor jeg snakket med på Ahus er dette helt normalt, så jeg prøver å slå meg til ro med det og nyte at jeg begynner å føle meg som meg selv igjen, selv om det er fryktelig skummelt.
Er kjempe skummelt ... er 10+0 imorgen, var litt uggen idag tidlig men helt fin utover dagen, noe som ikke har vært «normalt» de siste ukene så blir veldig bekymret :(

Back
Topp