Bekymret

Viprøver79

Glad i forumet
I dag er jeg 6+0 og syns at jeg har lite symptomer. Kjenner litt murring innimellom, men er redd det ikke er positive murringer. Lite kvalm, mer uggen. Hadde veldig vondt i brystene uke 4-5, men følte det nesten ble borte i går.
Hadde en sa i juli, så er selvfølgelig bekymret.
Har fremdeles lite energi og er trøtt, men syns også at dette var verre forrige uke. Kan hende jeg overanalyserer dette. Noen som opplever liknende, eller har opplevd, som kan komme med trøstende ord?

Jeg kan fint betrygge deg iallfall!
Jeg har vært gravid 4 ganger før...og alle de gangene har jeg ALDRI hatt andre symptomer enn mistet mens, voksende mage og etterhvert halsbrann. Så tidlig som du er nå har jeg ikke brukt å ha symptomer.

Denne gangen har jeg kvalme og halsbrann. Så det kan være så forskjellig.

Dette går nok helt fint! Symptomene pleier å komme og gå litt som de vil, vanskelig å styre desverre [emoji39]
Selv er jeg litt sann 1 uke på og en uke av med symptomer [emoji39]

I forrige graviditet hadde jeg en uke hvor ALLE symptomene var helt borte. Trodde det gikk galt, men plitselig kom symptomene tilbake i full styrke... Tenker man må prøve slappe av og ikke bekymre seg for mye. Lettere sagt enn gjort. Var livredd hele forrige graviditet dessverre. Prøver å slappe og ikke tenke for mye denne gangen og håper på det beste :Heartred

I dag er jeg 6+0 og syns at jeg har lite symptomer. Kjenner litt murring innimellom, men er redd det ikke er positive murringer. Lite kvalm, mer uggen. Hadde veldig vondt i brystene uke 4-5, men følte det nesten ble borte i går.
Hadde en sa i juli, så er selvfølgelig bekymret.
Har fremdeles lite energi og er trøtt, men syns også at dette var verre forrige uke. Kan hende jeg overanalyserer dette. Noen som opplever liknende, eller har opplevd, som kan komme med trøstende ord?

Titter innom fra juli [emoji4]
Kjenner meg veldig godt igjen i hva du går gjennom.
Jeg hadde også en SA i sommer, så bekymringsnivået har vært gigantisk siden jeg så testen viste positivt.
Jeg har vært ekstremt sliten og sovet mye gjennom svangerskapet til nå. Men har fått beskjed at det er helt normalt. All bekymringene dine tar også sin del av energinivået ditt å vil gjøre at du er ekstra sliten og trøtt.
Alle symptomer vil komme og gå. Jeg vet det ikke er lett i det hele tatt, men du må prøve å tenke positivt [emoji173]️
Kontakt legen å få han til å bestille TUL og bestill jordmor time allerede nå. Det hjelper på å ha noen proffe å snakke med om alle bekymringer du har nå og vil ha gjennom svangerskapet.
Jeg er nå 18+3 og klarer fremdeles ikke helt å slappe av. Har mine dager der jeg tror alt er galt, men da er det bare ringe legen eller jordmor og få en time å få høre hjertelyden så hjelper det på litt.
Men det kommer til å gå bra [emoji173]️

Er igrunn bare mer trøtt enn vanlig og kjenner det en sjelden gang stikker litt hvis jeg hoster. Ømme bryster som varierer hele tiden og biiiittelitt svak murring/ubehag i magen/livmor av og til. Så ganske likt som deg!
Prøver å tenke på at det er vanlig å ikke ha så mange symptomer i starten - selvom det virker som om «alle» har «alt». Noen har jo så og si ikke symptomer i det hele tatt i svangerskapet. Alle er forskjellige og svangerskap er forskjellig.
Dette skal gå bra :happy:

Sniker fra september:

Jeg har ikke hatt én dag med kvalme... er trøtt, drømmer rart, oppblåst og rar i magen... ellers føler jeg meg veldig fin.

Er nervøs selv, men de sier jo at det er helt normalt... skal på TUL i morgen, håper jeg bare er heldig! 8+2 idag...

Er igrunn bare mer trøtt enn vanlig og kjenner det en sjelden gang stikker litt hvis jeg hoster. Ømme bryster som varierer hele tiden og biiiittelitt svak murring/ubehag i magen/livmor av og til. Så ganske likt som deg!
Prøver å tenke på at det er vanlig å ikke ha så mange symptomer i starten - selvom det virker som om «alle» har «alt». Noen har jo så og si ikke symptomer i det hele tatt i svangerskapet. Alle er forskjellige og svangerskap er forskjellig.
Dette skal gå bra :happy:
Ganske lik jeg også! Trøtt og litt murringer, ellers ingenting. Hadde jeg ikke tatt test hadde jeg ikke trodd jeg var gravid :p

Kan jo oppdatere også: var på TUL i går, der lå bamsemumsen med sitt nydelige hjerte og arm- og beinknoppene var tydelige.

So far so good altså, til tross for ingen kvalme [emoji5]

Herlig! Hvor langt er du på vei? :)

Jeg hører til på september så er 8+4 idag. Snek meg hit for å muntre opp litt, da jeg selv har saumfart nettet etter positive historier med lite symptomer [emoji6]

Back
Topp