Bekymret.....

2barn+1påvei

Blir kjent med forumet
er gravid for 5 gang, har to barn, men har jo ingen symptomer!! Første gang jeg var gravid, merket jeg ingenting da heller før jeg var 2-3 mnd på vei. Men mistet en uke etter positiv test. Nå er jeg sååå bekymret for at det samme skal skje. Andre som ikke hadde noen symptomer, men likevel gikk til termin? Når kontakter jeg lege? Har ingen blødning!!

Gratulerar så mye som gravid igjen... kjenner meg veldig igjen i det du skriver, har ikke opplevd å miste men har spydd som første tegn de to andre gangene jeg var gravid. Denne gangen mangler symptomene og jeg klarer ikke slappe av... men testene er positiv så prøver å trøste meg med at jeg kanskje slipper sypingen denne gang. Uansett masse lykke til videre i svangerskapet [emoji3] krysser fingrene for at alt er som det skal [emoji3]

Jeg har ett barn og gikk helt symptomfri frem til halsebrann fra uke 28! (Med unntak at mensen uteble og at magen vokste da :) )

Det kan helt fint la seg gjøre enten du har hatt mye plager før eller ikke - alle svangerskap kan utarte seg ulikt - lykke til!

Har hørt at det er større sjans å sa når en ikke har symptomer...noen som vet om dette stemmer? Litt stressa...ja....sorry!!!

Det er dessverre ingen som kan gi deg et svar på det, noen har ingen symptomer og føder helt friske barn mens andre mister. Andre har masse symptomer og mister likevel. Jeg har mistet i uke 16, selv med symptomer i fleng.

Prøv å bare nyt graviditeten, så lenge du ikke har smerter eller blødninger så går det sannsynligvis helt fint :) Uansett er det ingen ting man kan gjøre fra eller til, så da er det hyggeligere å være glad enn bekymret!

Lite/ingen symptomer er like vanlig som mange symptomer. Forrige svangerskap ble jeg henvist til tul av legen siden jeg manglet symptomer og hadde hyperremises med de 2 første. Nå er han som ikke gav meg symptomer 17 mnd ;)

er gravid for 5 gang, har to barn, men har jo ingen symptomer!! Første gang jeg var gravid, merket jeg ingenting da heller før jeg var 2-3 mnd på vei. Men mistet en uke etter positiv test. Nå er jeg sååå bekymret for at det samme skal skje. Andre som ikke hadde noen symptomer, men likevel gikk til termin? Når kontakter jeg lege? Har ingen blødning!!

Hadde ingen symptomer før uke 25 forrige gang(med unntak av at brystene og magen vokste), fødte ei frisk og fin jente.
Har minimalt med symptomer nå også, litt bedre luktesans bare. :cat:

Gratulerer med positiv test og velkommen i termingruppa for November 2017! :)

Har det skjedd noe nytt?
Her har jeg mistet alle symptomer og er bekymret.. Skal ikke til TUL før på mandag men akkurat nå har jeg ikke følt meg bedre siden før jeg ble gravid..

Hei hei, nei ingen forandring...så vet ikke helt hva som skjer med meg? o_O
Forrige svangerskap var jeg dårlig frem til uke 6 så fin i formen i noen uker før den kom tilbake i noen uker. Forsvant forgodt i uke 11. Men denne gang merker jeg absolutt ingenting!!!!

Back
Topp